הטיפוח האישי לאחר הלידה

שמפו

חשיבותו של הטיפוח האישי

אישה לאחר לידה, לאחר שכל התהליך עבר בשלום, מאושרת עד הגג ונהנית מאד להביט בפלא הטבע שנולד. לאחר כמה שעות של מנוחה, שינה וצבירת כוחות, אין כמו להיכנס למקלחת טובה ולדאוג גם לנושא הטיפוח האישי, כדי להיראות במיטבך כשמגיעים האורחים לבקר את היולדת.

תיק הרחצה שנארז בבית בזמן צירי הלידה הראשונים, כולל את כל המוצרים שהיולדת רגילה אליהם, דיאודורנט, קרם גוף, שמפו סילבר לשמירה על השיער הבהיר שלה גם בתנאים הקיימים בבית היולדות.

הטיפוח האישי בכל זמן ובכל מקום

היבט החשיבה של כל אישה הוא שעליה להיראות במיטבה בכל זמן ובכל מקום. לכן היא מקדישה תשומת לב רבה לכל נושא הטיפוח האישי. היא קונה תכשירים קוסמטיים בטיב מעולה שתואמים את הצרכים של העור שלה, אם הוא יבש או לחלופין שמנוני. היא רוכשת תכשירים מצוינים עבור השיער שלה כמו שמפו ייעודי אחרי החלקה או צבע, סרום, מסכה מזינה ועוד.

התחושה האישית של האישה לאחר השימוש היום יומי בתכשירים הללו היא שהיא עושה כל שניתן כדי לשמור על המראה שלה, מטפלת כיאות בעור שלה באמצעות תכשירים מצוינים וכך גם בשיער ומעניקה לעצמה את כל המעטפת שהגוף זקוק.

התחושות האישיות לאחר הלידה

לאחר הלידה שבה היולדת השקיעה את כל המאמצים הפיסיים בתהליך הלידה ואת כל תעצומות הנפש בהליך זה לאור הכאבים הרבים, היא חייבת להירגע, לנוח וגם לאפשר לגוף שלה להתחדש. זו הסיבה שחשוב מאד ליהנות ממקלחת איכותית, גם אם זה בבית היולדות ולבצע את כל המהלכים הרגילים כמו חפיפת השיער, מריחה של קרם גוף והתזת דיאודורנט, עבור תחושת הרעננות וההתחדשות ולקראת היום החדש.

נשים רבות חשות חולשה לאחר הלידה עקב אפיסת הכוחות ואיבוד הדם ולכן המגמה היא להקל על היולדת ולשמור עליה ולכן ומישהי מלווה אותה למקלחת, אמא, אחות, חברה טובה וזאת כדי שהיא תהיה מסוגלת לבצע את כל הפעולות הנדרשות ועם זאת להישאר יציבה ולא ליפול חלילה.

מוצרים חדשים לאחר הלידה

אין כמו לקבל מתנות מפנקות אחרי הלידה, מארזים של קרמים יוצאי דופן עבור הטיפוח האישי, פיז'מות חדשות עם דמויות מצוירות ואהובות, נעלי בית חמימות ומצחיקות וכרית הנקה נפלאה. המוצרים הללו הם חלק מההכנות לקראת ההגעה הביתה והנחיתה הרכה לימים עמוסים ולילות ללא שינה.

כאשר יש מי שעוטף את היולדת באהבה, הכול זורם על הצד הטוב ביותר, בעל אוהב, משפחה תומכת וחברות מאושרות ובמיוחד אם מדובר בתינוק הראשון שנולד לחבורת הבנות שלאט לאט מתחתנות ומצטרפות למעגל המשפחות המתרחבות.

לאחר הלידה יש תחושה עצומה של הקלה, אף על פי שזה נראה מאד מוזר שאין תנועתיות של העובר בתוך הרחם ובמקומן חשים את הכיווצים של הרחם, שזה הרבה פחות נעים אך הכרחי.

 

שתפו פוסט זה
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
הרגלים בריאים: מדריך לפעילות גופנית לילדים

בעולם המהיר של ימינו, שבו מסכים לעתים קרובות שולטים בזמן הפנאי, אי אפשר להפריז בחשיבות של פעילות גופנית, במיוחד עבור ילדים. פעילות גופנית היא לא רק אמצעי למניעת השמנת יתר ומחלות הקשורות בה; היא אבן יסוד לצמיחה והתפתחות בריאות, המשפיעה על ההתקדמות הגופנית, הנפשית, המוטורית, הקוגניטיבית והחברתית. משרד הבריאות בישראל מדגיש את החשיבות של פעילות אירובית יומית לילדים, ומדגיש את יתרונותיה הרבים. עם זאת, עידוד ילדים לאמץ פעילות גופנית בשגרת יומם יכול להיות מאתגר עבור הורים ומחנכים כאחד. מאמר זה נועד לספק מדריך מקיף כיצד לדרבן ילדים להיות פעילים, תוך הצעת טיפים מעשיים, דוגמאות לפעילויות מרתקות ואסטרטגיות להתגבר על מכשולים נפוצים. אימוץ פעילות גופנית מגיל צעיר מניח את היסודות לבריאות ולרווחה לכל החיים.

בלוג
מדרסים – לא רק לכאבי רגליים: כל היתרונות שלא ידעתם עליהם

דמיינו בעל ברית נסתר ששוכן בשקט בנעליכם, עובד ללא לאות כדי להחדיר נוחות לכל צעד שאתם עושים; גיבור אלמוני שיתרונותיו חורגים הרבה מעבר לתחומי הרתעת הכאב גרידא. מדרסים לנעליים, אותם מדרסים דיסקרטיים שלעתים קרובות מתעלמים מהם, הם אכן תחנות כוח של בריאות פודיאטרית, ומספקים תרופת פלא לא רק לכפות הרגליים אלא לרווחת הגוף כולו.