מצפים ללידה? מוצרי תינוקות שמומלץ לקנות

freepik

תינוק בא לעולם. אושר גדול. אחריות כבדה. צריך ואפשר להיערך לקראתו מבעוד מועד. מה קונים? על מנת להשיב על שאלה זו חשוב לדרג את המוצרים הבסיסיים על פי סדר חשיבותם, דחיפות ותדירות השימוש בהם, נחיצותם לתינוק ולאם ועוד.

freepik

שיקולים רלוונטיים לקניית מוצרים לתינוק

  1. אם יש משהו שלא נדרש לאלתר- המתינו עם הקנייה. ייתכן כי המוצר ייכלל בין המתנות שתקבלו.
  2. שיקולי עלות-תועלת לא רק לגיטימיים הם טבעיים ומוצדקים: אם ניתן לרכוש מוצר כל שהוא שאין הכרח שיהיה "ישר מהניילון", אין כל פסול ברכישתו מיד 2, לשאול אותו מחברים, להשכירו ובלבד שלא תוותרו על מוצר חיוני ביותר.
  3. היערכות מבעוד מועד תקל עליכם, ההורים. כדאי לרכוש את הציוד הבסיסי לקראת השבוע ה- 30 להיריון.
  4. התייעצו עם נשים שילדו זה מכבר. הניסיון שלהן עשוי להועיל לכן ולחסוך לכן זמן וכסף – שני משאבים יקרים ביותר.
  5. מוצרים כגון כיסא בטיחות, מוצרי עיטוף שונים, כורסאות הנקה ועוד כדאי לקנות מחנויות המציעות מותגים. חשוב לברר ולוודא כי המוצרים נושאים תו תקן איכות ובטיחות.
  6. מוצרים שונים כגון מזרן- רצוי שיהיו עם אחריות יצרן; אם לא צפויה לידת ילד נוסף, רצוי לשקול האם להשכיר עריסה+ מזרן, היות שמדובר בתקופה קצרה וקצובה.

סל מוצרים גדוש לתינוק

בכל רשימת מוצרי יסוד הכרחיים יימצאו ( צריכים להימצא) הפריטים הבאים: מיטה, מזרן, מצעים, שידת החתלה, עגלה ואביזרים נלווים, שמיכה עבה, סל קל עם מגן ראש, אמבטיה לתינוק, מד חום, מגבות, ביגוד ראשוני הכולל חליפה ליציאה מבית החולים, רגליות טריקו, חזיות טריקו, בגד גוף ארוך, אוברול, כובע, חיתולי טנטרה עשויים בד 100% כותנה, סבון גוף, שמפו, משחה, מוצצים, מגבונים לחים, מסרק, קיסמים, בקבוקים להאכלה + מברשת לניקוי, מובייל נייד שניתן לחבר אותו לעריסה, מזרן לפעילות, כפפות, שמיכת עיטוף, משאבת חלב. לאם- חזיית הנקה  (פדים ומשחה), תחבושות היגייניות עבות לימים הראשונים לאחר הלידה.

האתר שחובה לבקר בו לפני הלידה

על שני דברים אסור להתפשר כשרוכשים מוצרים בכלל ועבור תינוקות בפרט- איכות ובטיחות. מכאן נגזרת המלצה להעדיף רכישת  מוצרים ייעודיים לאם ולתינוק בחנויות המציעות מותגים של חברות מובילות בתחום ייצור מוצרים המיועדים עבורם. באתר בייבי סתיו ניתן לקנות את כל מוצרי התינוקות של המותגים המובילים בעולם. אתם מוזמנים לבקר בו ולהתוודע אל שפע המוצרים. תוכלו לקבל מידע, עצות, טיפים, אשר יועילו ויקלו על רכישת המוצרים השונים. קנייה מושכלת של מוצרים תאפשר לכם למקסם את ניצול התקציב שעומד לרשותכם, כאשר עיקרון מוביל ומנחה הוא שיש מוצרים  שצריך וחשוב לרכוש אותם גם אם הם יקרים.  החלוקה לקטגוריות תקל עליכם את החיפוש של המוצרים השונים והקנייה תיהפך לחוויה מרגשת.

שתפו פוסט זה
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
הרגלים בריאים: מדריך לפעילות גופנית לילדים

בעולם המהיר של ימינו, שבו מסכים לעתים קרובות שולטים בזמן הפנאי, אי אפשר להפריז בחשיבות של פעילות גופנית, במיוחד עבור ילדים. פעילות גופנית היא לא רק אמצעי למניעת השמנת יתר ומחלות הקשורות בה; היא אבן יסוד לצמיחה והתפתחות בריאות, המשפיעה על ההתקדמות הגופנית, הנפשית, המוטורית, הקוגניטיבית והחברתית. משרד הבריאות בישראל מדגיש את החשיבות של פעילות אירובית יומית לילדים, ומדגיש את יתרונותיה הרבים. עם זאת, עידוד ילדים לאמץ פעילות גופנית בשגרת יומם יכול להיות מאתגר עבור הורים ומחנכים כאחד. מאמר זה נועד לספק מדריך מקיף כיצד לדרבן ילדים להיות פעילים, תוך הצעת טיפים מעשיים, דוגמאות לפעילויות מרתקות ואסטרטגיות להתגבר על מכשולים נפוצים. אימוץ פעילות גופנית מגיל צעיר מניח את היסודות לבריאות ולרווחה לכל החיים.

בלוג
מדרסים – לא רק לכאבי רגליים: כל היתרונות שלא ידעתם עליהם

דמיינו בעל ברית נסתר ששוכן בשקט בנעליכם, עובד ללא לאות כדי להחדיר נוחות לכל צעד שאתם עושים; גיבור אלמוני שיתרונותיו חורגים הרבה מעבר לתחומי הרתעת הכאב גרידא. מדרסים לנעליים, אותם מדרסים דיסקרטיים שלעתים קרובות מתעלמים מהם, הם אכן תחנות כוח של בריאות פודיאטרית, ומספקים תרופת פלא לא רק לכפות הרגליים אלא לרווחת הגוף כולו.