מתנה ליולדת משלוח – פתרון נוח שכדאי להכיר

יולדת ובן

היא נשאה ברחמה עובר מתוק ויקר מפז, 9 חודשים של היריון הגיעו לסיומן והינה אתם מקבלים תמונה מרגשת של הרך הנולד! אתם מתרגשים כל כך כי כשאישה יולדת, כל המעגלים סביבה עוברים שינוי. זה לא עניין פרטי שנשאר רק בתוך קוטלי המשפחה המצומצמת. ההורים הטריים משנים סטטוס מזוג רווקים לזוג פלוס אחד, ההורים של הזוג זוכים לתואר הנכסף "סבא וסבתא", האחים והאחיות מקבלים על עצמם להיות "דודים" וכך גם משתנים המעגלים החבריים של בני הזוג.

אמא ותינוקת

לרוב אנשים מתלבטים רבות באיזה אופן ניתן עוד לשמח את בני הזוג כאשר הם קיבלו לחיקם את הדבר לו חיכו בציפייה כל כך הרבה זמן? מה עוד ניתן לעשות על מנת להתעלות על האושר הגדול ביותר שיכול אדם לחוות?

מתנה ליולדת משלוח: טיפים

אז אני כאן, כדי לסייע לכם לחשוב על המתנה המושלמת ליולדת. נתחיל בכך שבתוך כל האושר שמציף את המשפחה החדשה, עולים צרכים רבים. כל משפחה מתמודדת אחרת עם השינוי וזקוקה לדברים שונים שיסייעו להם בתקופה הראשונה. כדאי לשאול את עצמנו מה היולדת, בן / בת הזוג והתינוק עצמו צריכים כדי להרגיש הקלה בהתמודדות עם המצב החדש. לדוגמא: זר ליולדת
מה שברור לכולנו זה שלא תמיד קל ליולדת ולהורה השני לעקל את המצב החדש. לעיתים, עם הרחבת המשפחה מציפות את היולדת תחושות של בדידות וחוסר אונים. וטבעי שנחשוב שביקור שלנו כבר בימים הראשונים לאחר הלידה יכול לשמח את בני הזוג. אז הרשו לי לחדד את הנושא. אין מדובר בצורך גורף של כל אישה בסיטואציה של לידה – יש יולדות שישמחו מאוד לביקורים עוד בהיותן בבית החולים מיד לאחר הלידה או עם הגיען הביתה, ויש כאלו שיעדיפו להמתין, שיזדקקו לזמן הסתגלות עם המצב. חלק מהן יגידו לכם את זה באופן גלוי וישיר וחלקן ירגישו לא נוח עם זה. לכן אני ממליצה מאוד שלא להציע לבוא לביקור כבר לאחר הלידה טרם שחרורם הביתה. הדבר הנכון הוא להמתין שהיולדת והתינוק יגיעו לביתם, יתמקמו, יחלימו ולאחר מכן יזמו ביקור. תנו ליולדת את האפשרות להזמין אתכם כאשר היא בעצמה מרגישה מוכנה לכך.
ראו גם: משלוחי מתנות לארצות הברית

רגליים של תינוק
יחד עם זאת, בשלב זה, בו הזרקור מופנה באופן חד מהיולדת עצמה לרך הנולד, ברור שאי אפשר להתעלם מהדבר הגדול שקרה בחיים של הקרובים שלכם. זה שלא תבקרו אותם כבר בימים הראשונים לאחר הלידה, לא אומר שלא ניתן ואף חשוב להעניק תשומת לב ליולדת עצמה שנוטה להדחק הצידה לאחר הלידה. אני ממליצה מאוד לעשות משלוח של מתנה ליולדת הטרייה. המשלוח יכול להגיע ישירות לבית החולים, או לביתה של היולדת. תוכלו להתרשם ממגוון עצום של מתנות שונות ליולדת. אתם אלה שמכירים את המשפחה החדשה – ולכן מתוך היכרות תוכלו לבחור את המתנה המדויקת ביותר עבורה.

סיכום מתנה ליולדת

לסיכום, הקפידו לתת את הזמן הנדרש למשפחה החדשה להסתגלות והחלמה אך אל תוותרו על מתנה ליולדת שתגיע אליה באמצעות שליח.

פורטל אמהות ותינוקות

שתפו פוסט זה
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
הרגלים בריאים: מדריך לפעילות גופנית לילדים

בעולם המהיר של ימינו, שבו מסכים לעתים קרובות שולטים בזמן הפנאי, אי אפשר להפריז בחשיבות של פעילות גופנית, במיוחד עבור ילדים. פעילות גופנית היא לא רק אמצעי למניעת השמנת יתר ומחלות הקשורות בה; היא אבן יסוד לצמיחה והתפתחות בריאות, המשפיעה על ההתקדמות הגופנית, הנפשית, המוטורית, הקוגניטיבית והחברתית. משרד הבריאות בישראל מדגיש את החשיבות של פעילות אירובית יומית לילדים, ומדגיש את יתרונותיה הרבים. עם זאת, עידוד ילדים לאמץ פעילות גופנית בשגרת יומם יכול להיות מאתגר עבור הורים ומחנכים כאחד. מאמר זה נועד לספק מדריך מקיף כיצד לדרבן ילדים להיות פעילים, תוך הצעת טיפים מעשיים, דוגמאות לפעילויות מרתקות ואסטרטגיות להתגבר על מכשולים נפוצים. אימוץ פעילות גופנית מגיל צעיר מניח את היסודות לבריאות ולרווחה לכל החיים.

בלוג
מדרסים – לא רק לכאבי רגליים: כל היתרונות שלא ידעתם עליהם

דמיינו בעל ברית נסתר ששוכן בשקט בנעליכם, עובד ללא לאות כדי להחדיר נוחות לכל צעד שאתם עושים; גיבור אלמוני שיתרונותיו חורגים הרבה מעבר לתחומי הרתעת הכאב גרידא. מדרסים לנעליים, אותם מדרסים דיסקרטיים שלעתים קרובות מתעלמים מהם, הם אכן תחנות כוח של בריאות פודיאטרית, ומספקים תרופת פלא לא רק לכפות הרגליים אלא לרווחת הגוף כולו.