פינוק ליולדת לאחר הלידה

קוביות משחק

פינוק ליולדת

אחרי הלידה כשהכול עובר בשלום יש התרוממות רוח ושמחה עצומה וחושבים על פינוק ליולדת, מתנה מעניינת, תכשירי טיפוח, מאכל טעים במיוחד שהיא אוהבת ועוד. רבים מקרובי המשפחה והחברים רוכשים פריטים יוצאי דופן באתרי האינטרנט או בחנויות.

בשלב החשיבה רוכשים הרבה פעמים מתנה מושקעת ליולדת אך לא שוכחים את האח הקטן שנשאר בבית ומחכה לאח או לאחות הקטנה שנולדו ולכן קונים מתנה יפה ומושקעת ליולדת וגם קוביות משחק עבור האח הגדול, כי אין דברים שילדים אוהבים כמו קוביות משחק צבעוניות וכך גם הוא ייהנה מהמתנות.

מארז פינוק ליולדת

ההיצע של מארזי פינוק ליולדת הוא נרחב וחשוב לרכוש מתנה שהיא תואמת את אהבותיה של היולדת כמו מוצרי איפור של יצרן מסוים, קרם גוף, קרם לידיים וגם לרגליים בעלי ריח נפלא שאהוב עליה או נעלי בית חמימות עם דמות מצוירת, שילוו אותה לאורך כל חופשת הלידה בבית.

אפשרויות נוספות הם פינוקים עבור הרך הנולד, בגדי גוף, רגליות, אוברולים מדליקים ומגבת שתמיד צריך.

היולדת מגיעה הביתה

כשהיולדת מגיעה הביתה זו שמחה גדולה ואנשים רבים כמו בני משפחה וחברים מעוניינים לסייע לה. רבים מהם חושבים על רעיונות שימושיים כמו תבשילים חמים לארוחת הצהרים, קניות בסופרמרקט עזרה בעבודות הבית, קיפול כביסה. אלו הן מתנות נפלאות ומאד רצויות והיולדת מודה מאד לכל מי שחשב על הרעיונות הפרקטיים הללו.

בימים רבים מגיעים מבקרים הביתה, כולם רוצים לוודא שהיולדת והתינוק הם בסדר, מרגישים טוב ולכן רבים מהם רוכשים עבור התינוק שלל מתנות כמו ספרים ומשחקים מעניינים, מוצרים אשר הם יוצאים שהיולדת זקוקה להם כמו טרמפולינה, כרית הנקה, ביגוד לחורף או לקיץ בהתאם לחודש הלידה, לול ופריטים רבים נוספים.

מתנה אישית ליולדת

חשיבה נכונה היא לקנות מתנה אישית ליולדת, לחשוב עליה, אחרי הלידה הקשה שהיא עברה ולהעניק לה מוצרים שישמחו אותה כמו בושם חדש שהגיע ארצה, סט הכולל שמפו ומסכה בטיב מעולה לשיער, מכשיר מסג' או מחליק חדש לשיער.

אין כמו ליהנות מהעובדה שמגיע שליח לבית החולים או הביתה, עם צרור יפהפה של פרחים ריחניים וצבעוניים, קופסאות של שוקולדים משובחים, או בלונים שתמיד עושים מצב רוח נפלא.

המטרה היא תמיד לשמח את היולדת שמחכים לה ימים קשים ובעיקר לילות קשים ולכן כל דבר שמקל עליה ועושה לה טוב על הלב הוא מבורך. בני משפחה רבים מבצעים תורנות כך שכל אחד מגיע בתורו ומפנק אותה בארוחת בוקר או צהרים, מקלף עבורה פירות, דואג לטפל בענייני הכביסה, לשטוף את הכלים בכיור ופעולות רבות נוספות.

התחושה הנעימה של היולדת כשמישהו דואג לה ביום יום היא שוות ערך למתנה נפלאה ולפעמים אפילו שווה הרבה יותר מזה וכך היא לא לבד.

שתפו פוסט זה
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
הרגלים בריאים: מדריך לפעילות גופנית לילדים

בעולם המהיר של ימינו, שבו מסכים לעתים קרובות שולטים בזמן הפנאי, אי אפשר להפריז בחשיבות של פעילות גופנית, במיוחד עבור ילדים. פעילות גופנית היא לא רק אמצעי למניעת השמנת יתר ומחלות הקשורות בה; היא אבן יסוד לצמיחה והתפתחות בריאות, המשפיעה על ההתקדמות הגופנית, הנפשית, המוטורית, הקוגניטיבית והחברתית. משרד הבריאות בישראל מדגיש את החשיבות של פעילות אירובית יומית לילדים, ומדגיש את יתרונותיה הרבים. עם זאת, עידוד ילדים לאמץ פעילות גופנית בשגרת יומם יכול להיות מאתגר עבור הורים ומחנכים כאחד. מאמר זה נועד לספק מדריך מקיף כיצד לדרבן ילדים להיות פעילים, תוך הצעת טיפים מעשיים, דוגמאות לפעילויות מרתקות ואסטרטגיות להתגבר על מכשולים נפוצים. אימוץ פעילות גופנית מגיל צעיר מניח את היסודות לבריאות ולרווחה לכל החיים.

בלוג
מדרסים – לא רק לכאבי רגליים: כל היתרונות שלא ידעתם עליהם

דמיינו בעל ברית נסתר ששוכן בשקט בנעליכם, עובד ללא לאות כדי להחדיר נוחות לכל צעד שאתם עושים; גיבור אלמוני שיתרונותיו חורגים הרבה מעבר לתחומי הרתעת הכאב גרידא. מדרסים לנעליים, אותם מדרסים דיסקרטיים שלעתים קרובות מתעלמים מהם, הם אכן תחנות כוח של בריאות פודיאטרית, ומספקים תרופת פלא לא רק לכפות הרגליים אלא לרווחת הגוף כולו.