גוגל הוא מנוע חיפוש שקיים כבר די הרבה זמן. זהו אחד מאתרי האינטרנט הפופולריים ביותר בעולם והוא הפך לשם דבר. הסיבה לכך היא קלות השימוש שלו והיכולת להביא את המשתמשים ליעד הרצוי. הרעיון מאחורי השימוש בגוגל ככלי לקידום אתרים הוא שניתן להשתמש בו ביעילות על מנת לגרום לאנשים להתעניין במוצר או בשירות שלך, לעזור לאנשים למצוא אותך באינטרנט, וגם להפוך אותך לגלוי יותר באינטרנט. בעבר, קידום אתרים היה משימה שכותבי תוכן היו אמורים לעשות. אבל היום, קידום אתרים כבר לא חלק מתיאור התפקיד.
גוגל מנסה להפוך למנוע החיפוש המהימן ביותר בעולם
היא עשתה זאת על ידי קידום השירותים, המוצרים והאתרים שלה למגוון רחב של אנשים. קידום אתרים הוא תקשורת שיווקית שמטרתה להגביר את המודעות למוצר או שירות ספציפי. במקרה זה, מדובר ביצירת אתר אינטרנט אטרקטיבי, אינפורמטיבי ואינטראקטיבי שיגרום למשתמש להרגיש שהיא מצאה עסקה טובה. בשנים האחרונות גוגל מקדמת באגרסיביות את האתר שלה. הם פתחו הרבה קמפיינים לקידום השירותים והמוצרים שלהם. למעשה, הם עושים זאת כבר די הרבה זמן. לדוגמה, Google Search Console הוציא לאחרונה תכונה חדשה בשם "ביקורת אתרים של גוגל". זהו כלי אוטומטי שיעזור לך לבדוק אם האתר שלך מתפקד טוב או לא על ידי הסתכלות על מדדי הביצועים כמו שיעור יציאה מדף כניסה, צפיות בדפים ומדדי מפתח אחרים. קידום אתרים בגוגל הוא חלק חשוב מאוד בקידום אתרים וגם מרכיב מרכזי בשיווק מסחר אלקטרוני.
הדרך היעילה ביותר לקדם את האתר שלך היא באמצעות אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO). עם זאת, קשה מאוד לעסקים קטנים להשיג את הסוג הנכון של SEO. ישנן דרכים רבות לעשות זאת אך מאמר זה יתמקד בשיטה הטובה ביותר שהוכחה כיעילה ביותר.
זה לא סוד שגוגל אוהב להציג את מונחי החיפוש המובילים
וזה אומר שאם יש לך מוצר או שירות פופולרי, אתה יכול לצפות לראות אותו בדף התוצאות שלהם. המשמעות היא שאם לעסק שלך יש דירוג גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל, אז כנראה שגם הלקוחות שלך יחפשו מוצרים דומים. אתה יכול להשתמש בעובדה זו כיתרון בעת קידום שלך בעולם של היום, קידום אתרים הוא אחד ההיבטים החשובים ביותר בכל קמפיין שיווקי. גוגל עבדה על לספק למשתמשים שלה דרך יעילה יותר לקדם את האתרים שלהם וגם לשפר את הדירוג שלהם במנועי החיפוש.
החברה הציגה את קידום אתרים בצפון משלה למשתמשיה באמצעות אלגוריתם חדש בשם "PageRank". זה כרוך לא רק בדירוג אלא גם בקידום הדף שקיבל ערך דירוג דף גבוה. זה נעשה על ידי מתן מיקום גבוה יותר בתוצאות החיפוש מאשר דפים אחרים בעלי ערך PageRank נמוך יותר. זה יעזור לגוגל להגדיל את מספר המבקרים בדפים הללו ובכך להפוך אותם לרלוונטיים יותר עבור המחפשים. גוגל היא אחת החברות הפופולריות בעולם וידועה במנוע החיפוש שלה. החברה הקפידה להיות כמה שיותר שקופים ופתוחים לגבי העסקים שלה. לחברה יש הצהרת משימה ויעדים ברורים, המאפשרים להם להתמקד במה שהם עושים הכי טוב. הם גם הצליחו לבנות מותג ותדמית מרשימים, שיכולים לעזור להם בחיפוש אחר לקוחות נוספים.