אגדת מונטיפיורי, גן ילדים בתל אביב- מסגרת חינוכית מקדמת למידה והתפתחות

small-caucasian-boy-playing-with-colored-plasticine-making-figures-white-table-happy-child-idea_1268-16984

גידול ילדים שמוכנים להצלחה רגשית, פיזית ולימודית יכול להיות מאוד מאתגר, ורישום הילד למסגרת חינוכית כבר בשנת החיים הראשונה לחייו עשוי לקדם את למידתו והתפתחותו ולהגדיל את הסיכויים שלו להצלחה בבית הספר ובחיים.

9 הסיבות המובילות לרשום את ילדיכם לחינוך מוקדם באגדת מונטיפיורי–  גן ילדים בתל אביב

  1. כ- 70 אחוזים מהמוח מתפתחים עד גיל שנה ו- 90 אחוזים מתפתחים עד גיל שלוש. במהלך השנים הללו הגנים מתקשרים עם הניסיון, מהווים בסיס – חלש או חזק – לכל הלמידה, ההתנהגות והבריאות העתידית.
  2. לילדים בגיל הגן והפעוטון יש את היכולת ללמוד יותר, ומהר יותר, ממה שאתם עשויים לחשוב. אגדת מונטיפיורי, מעניק את מסגרת הלימוד והחינוך לגיל הרך, שתייצר את הבסיס להקניות הלמיד של ילדיכם בהמשך שנות חייו.
  3. השנים הראשונות חשובות לעיצוב הבריאות וההצלחה של הילדים והקהילות שלנו לטווח הארוך. הכלכלן ג'יימס הקמן ניתח מחקר בן עשרות שנים שהחל בשנת 1972. הוא מצא שילדים שקיבלו טיפול של יום שלם – יחד עם ארוחות, משחקים ופעילות – נמצאו בריאים יותר כמבוגרים, עם שיעורי לחץ דם נמוכים יותר, וסבלו פחות מהשמנת יתר מאשר ילדים שלא היו במסגרת חינוכית בגיל הרך.
  4. מטפלים ומחנכים מוסמכים הם אבן היסוד בתוכניות למידה מוקדמות איכותיות.  כהורים, אתם יכולים להיות שקטים ורגועים הודות לידיעה שילדכם בטוח, ושוהה במסגרת חמה עם מבוגרים שיודעים לתמוך בהתפתחות המוקדמת שלו.
  5. סביבות למידה תומכות הנן חיוניות בכל נקודת זמן, במיוחד בחמש השנים הראשונות לחיי ילדכם. תוכניות למידה מוקדמות יכולות להיות מותאמות גם לפעוטות ולילדים בגיל הרך, שמוחם מפתח קשרים חשובים במהלך שנות חייהם הראשונות.
  6. מחקרים מראים שילדים שחווים חוויות למידה מוקדמות עשירים מוכנים יותר לשגשג בגן ומחוצה לו.
  7. הגיל הרך יכול לעזור לילדכם להשיג מטרות מוכנות לבית הספר – לאפשר לו לרכוש כישורים, מיומנויות, ידע וגישות הדרושים להצלחה בבית הספר ובחיים.
  8. צ'ק-אין והערכות מוקדמות וסדירות יכולות לסייע למשפחות לעקוב ולחגוג את אבני הדרך ההתפתחותיות של ילדיהן ולהבטיח שהם יקבלו תמיכה מוקדמת ומיוחדת במידת הצורך.
  9. ככל שההכרה בכך הולכת וגוברת, ניכר כי איכות חשובה מאוד כשמדובר בלמידה מוקדמת במסגרת תוכניות לימוד איכותיות לגיל הרך, המועברות על ידי צוותי חינוך ומטפלים שהוכשרו לכך.

 

האם ילדכם מוכן לגן?

 

ילדים זקוקים לחברה, יש הורים שמרגישים בכך בעוצמה גם בגילאים צעירים מאוד. פרט לכך הם זקוקים לסביבה שתיצור עבורם גירויים ותעודד אותם לחקור, ללמוד ולהתפתח. מסיבה זו המפגש היומיומי עם ילדי הגן והצוות החינוכי, השגרה היומית שהילד לומד להשתלב במסגרתה והפעילויות שמרחיבות את הדעת, מגרות את הסקרנות וחושפות את הילדים לתחומי עניין שונים יחד עם מגוון הגירויים והפעילויות בגן הילדים, כולם נועדו לספק לילד סביבה נוחה, בטוחה ונעימה להתפתח בה.

 

כל ילד זקוק לכך, אם כי לא לכל ילד ההתאקלמות היא זהה.

 

עם כניסת ילדכם לגן הילדים, אתם עשויים לגלות שהוא משתלב במהרה, או שיידרשו לו מספר ימים כדי להסתגל לשינוי שחל בחייו. זה טבעי מאוד, ואתם לא צריכים להיות מוטרדים מכך, מכיוון שאגדת מונטיפיורי מופעל על ידי צוות חינוכי מוסמך ומנוסה, בעל ידע, כלים, הכשרה וניסיון רב.

 

מידי שנה אנו מקבלים בשערי הגן קבוצות ילדים שמגיעים מרקעים שונים, ומלווים אותם ואת משפחותיהם בהסתגלות למערכת החינוכית החדשה גם עם שינויים שחלים במסגרת הביתית, בתא המשפחתי וסביבת המחייה של הילדים. אנו מודעים לאופנים הרבים בהם שינויים עלולים להשפיע על הילדים, בייחוד בגיל הרך, כאשר מיומנויות התקשורת עדיין נרכשות ולוקות בחסר.

 

לכן אנו מתחייבים לעמוד לצד ילדכם ולשתף פעולה באופן מיטבי על מנת לאפשר לילד התאקלמות מהירה והתמודדות איתנה עם הקשיים שיעמדו בדרך. יחד נבטיח לו סביבה בטוחה, חמה ומכילה, שמאפשרת לו להתבטא, להתפתח ולהסתגל לשינויים.

 

עם שיתוף פעולה ושמירה על ערוצי תקשורת פתוחים בינינו לבין הורי הילדים, אנו מצליחים לסייע לכל ילד וילדה להשתלב בהרמוניה ולהפוך לחלק מהפזל הרבגוני והמקסים שנקרא אגדת מונטיפיורי.

שתפו פוסט זה
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
בלוג
מדרסים – לא רק לכאבי רגליים: כל היתרונות שלא ידעתם עליהם

דמיינו בעל ברית נסתר ששוכן בשקט בנעליכם, עובד ללא לאות כדי להחדיר נוחות לכל צעד שאתם עושים; גיבור אלמוני שיתרונותיו חורגים הרבה מעבר לתחומי הרתעת הכאב גרידא. מדרסים לנעליים, אותם מדרסים דיסקרטיים שלעתים קרובות מתעלמים מהם, הם אכן תחנות כוח של בריאות פודיאטרית, ומספקים תרופת פלא לא רק לכפות הרגליים אלא לרווחת הגוף כולו.

בלוג
5 טיפים לייעוץ זוגי מוצלח

ייעוץ זוגי יכול להיות כלי רב עוצמה לעזרה לזוגות להתמודד עם בעיות וקשיים במערכת היחסים שלהם. עם זאת, חשוב לזכור