אחת ולתמיד – הכל על טרנד צילומי הסמאש קייק

קרדיט תמונה: freepik

חגיגת יום ההולדת הראשונה של התינוק או התינוקת שלכם הוא אירוע משמח לכל הדעות. אם בימי ההולדת המאוחרים יותר אנחנו לפעמים 'מעגלים פינות' ומכינים עוגות בחושות בעצמנו, הרי שטרנד עוגה לגיל שנה כבר מזמן הפך לרווח בארץ ויותר ויותר זוגות לא מוותרים עליו. בדיוק כמו ש"בוק בת המצווש" הוא כאן כדי להשאר, כך גם לגבי צילומי הסמאש קייק של עוגת לגיל שנה. אז על מה מדובר ומה קורה בדיוק באירוע? הכל כתוב במאמר הבא.

 

סמאש קייק – מה זה בכלל?

אין ספק שבגיל שנה האפרוח או האפרוחית שלכם עדיין קטנים בשביל להבין מה קורה סביבם, אבל מי מאיתנו לא מתענג מידי זמן על צילומים נוסטלגיים ויפים מימי הולדת שחלפו מזמן? בשנים האחרונות רווח בארץ טרנד צילומי הסמאש קייק שיישארו כזיכרון יפהפה לכל המשפחה. דמיינו את הבייבי שלכם מועך, מרסק ומלקק עוגת יום הולדת מדהימה, בתוך סטודיו מעוצב עם אביזרים שמרכיבים ביחד תמונה מושלמת ויפה. העוגה מוצבת במרכז התמונה והבייבי שלכם שלא יכול או יכולה להתעלם ממנה, זוחל לעברה. 'הסמאש' הוא כמובן בלתי נמנע

קרדיט תמונה: קונדיטה

מה כדאי לדעת בקשר לעוגה

לעוגת הסמאש יש את העיצוב שייחודי רק לה. היא נראית למעשה כמו קאפקייק ענקי, מכוסה בהר קצפת בצבע לבחירה ומקושטת בשם של הבייבי, בפפיונים, אלמנטים משוקולד ועוד. חלקה התחתון של העוגה עשוי צימקאו חום או לבן שמשמש כבסיס והעוגה עצמה יכולה להיות מה שתבחרו- טורט שוקולד, וניל ועוד. אנחנו לא מכירים אף תינוק או תינוקת שיוכלו לעמוד בפיתוי. המראה היפה והמזמין של העוגה גורם לתינוק לזחול אליה במהירות ותוך כמה שניות תוכלו לראות את פעולת הסמאש בפעולה!

 

מה עוד חשוב לקחת בחשבון?

כאשר אתם קובעים צילומי סמאש, בחרו צלם או צלמת שיש לכם חיבור טוב אתו או איתה. אם יש לכם המלצות מחברים – בדקו אותן. אין ספק שנדרשים צלמים עם סבלנות, גישה לילדים ואהבה. מומלץ לקבוע את שעת הצילום לשעה בה התינוק/ת שלכם צפויים להיות ערניים ולשתף פעולה והתייעצו מראש עם הצלם או הצלמת על צבע העוגה והבגדים. כמובן שמעל הכל, אל תשכחו להנות בדרך מהחוויה. השאירו בבית את כל המחשבות על כתמים ועל בלאגן והרשו לעצמכם להתלכלך, לזרום, להתגלגל מצחוק ואיך לא, לטעום מהעוגה הטעימה.

 

איפה מוצאים עוגה לגיל שנה?

אם אתם מחפשים את העוגה המושלמת לגיל שנה, הגעתם בהחלט למקום הנכון. באתר קונדיטה שמרכז מגוון רחב של אופים ואופות בכל הארץ, תוכלו למצוא עוגות לגיל שנה ולהזמין אותן בצורה קלה ומהירה. כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס לקטגוריית עוגות > עוגות לגיל שנה > לסמן את העיר או היישוב בהם אתם גרים או בהם נמצא הסטודיו > לבחור אם תרצו משלוח או תאספו את העוגה מהאופה וזהו! עוגת הסמאש החגיגית שלכם נכנסת לאפיה. מאחלות חגיגת יום הולדת שמחה ומאושרת.

שתפו פוסט זה
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
הרגלים בריאים: מדריך לפעילות גופנית לילדים

בעולם המהיר של ימינו, שבו מסכים לעתים קרובות שולטים בזמן הפנאי, אי אפשר להפריז בחשיבות של פעילות גופנית, במיוחד עבור ילדים. פעילות גופנית היא לא רק אמצעי למניעת השמנת יתר ומחלות הקשורות בה; היא אבן יסוד לצמיחה והתפתחות בריאות, המשפיעה על ההתקדמות הגופנית, הנפשית, המוטורית, הקוגניטיבית והחברתית. משרד הבריאות בישראל מדגיש את החשיבות של פעילות אירובית יומית לילדים, ומדגיש את יתרונותיה הרבים. עם זאת, עידוד ילדים לאמץ פעילות גופנית בשגרת יומם יכול להיות מאתגר עבור הורים ומחנכים כאחד. מאמר זה נועד לספק מדריך מקיף כיצד לדרבן ילדים להיות פעילים, תוך הצעת טיפים מעשיים, דוגמאות לפעילויות מרתקות ואסטרטגיות להתגבר על מכשולים נפוצים. אימוץ פעילות גופנית מגיל צעיר מניח את היסודות לבריאות ולרווחה לכל החיים.

בלוג
מדרסים – לא רק לכאבי רגליים: כל היתרונות שלא ידעתם עליהם

דמיינו בעל ברית נסתר ששוכן בשקט בנעליכם, עובד ללא לאות כדי להחדיר נוחות לכל צעד שאתם עושים; גיבור אלמוני שיתרונותיו חורגים הרבה מעבר לתחומי הרתעת הכאב גרידא. מדרסים לנעליים, אותם מדרסים דיסקרטיים שלעתים קרובות מתעלמים מהם, הם אכן תחנות כוח של בריאות פודיאטרית, ומספקים תרופת פלא לא רק לכפות הרגליים אלא לרווחת הגוף כולו.