איך לטוס לחו"ל בהריון? כל מה שאת חייבת לדעת!

צילום freepik

אם את בהריון זה לא אומר שאת צריכה לוותר על טיסות לחו"ל, הרי ממש בקרוב את ככל הנראה תתקשי מאוד למצוא את הזמן הפנוי לעשות זאת. יש לך הזדמנות אחרונה בהחלט לטוס לחו"ל, ולכן חשוב מאוד שתנצלי אותה. אז איך לטוס לחו"ל בהריון? יש לנו כמה טיפים מאוד חיוניים.

 

אל תטוסי בלי ביטוח נסיעות לחו"ל

חשוב מאוד שתוכלי לדעת שלכל מקרה יהיה לך ביטוח נסיעות בתוקף, בטח כאשר את נמצאת בעיצומו של הריון. אפילו אם ההריון עצמו מתקדם כמו שצריך ויש לך עוד כמה חודשים טובים עד הלידה, ביטוח נסיעות לחו"ל של חברת פספורט קארד זה דבר שהוא חובה – כך תוכלי לדעת שאת לא לוקחת שום סיכון.

 

השתדלי שלא לשבת הרבה במהלך הטיסה

הטיסה עצמה היא ככל הנראה השלב הבעייתי ביותר, שכן הישיבה הממושכת יכולה להיות מאוד קשה עבורך. לכן הטיפ הטוב ביותר שנוכל לתת לך בטיסה עצמה זה כמובן לא לשבת יותר מידיי. ישיבה ממושכת בטיסה עלולה להביא לכאבי גב או לכאבי ברכיים, בטח שמדובר על ישיבה יחסית צפופה. אם יש לך אפשרות, ההמלצה היא לבקש לשבת במעבר שם יהיה לך הרבה יותר נוח.

 

אל תשכחי להנות – זה הכי חשוב!

אין לך ממה להיכנס לפאניקה, כמוך יש עוד לא מעט נשים שטסות לחו"ל בהריון – והן עושות את זה בצורה יוצאת דופן. את צריכה לזכור כי הריון זוהי לא מחלה, ולכן אין לך סיבה לדאוג או לחשוש כי הכל יהיה בסדר כל עוד את תחשבי בצורה חיובית. תזכרי כי מדובר על החופשה האחרונה שלך לזמן הקרוב, כך שתנצלי אותה מבלי לוותר על אף פרט.

שתפו פוסט זה
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
הרגלים בריאים: מדריך לפעילות גופנית לילדים

בעולם המהיר של ימינו, שבו מסכים לעתים קרובות שולטים בזמן הפנאי, אי אפשר להפריז בחשיבות של פעילות גופנית, במיוחד עבור ילדים. פעילות גופנית היא לא רק אמצעי למניעת השמנת יתר ומחלות הקשורות בה; היא אבן יסוד לצמיחה והתפתחות בריאות, המשפיעה על ההתקדמות הגופנית, הנפשית, המוטורית, הקוגניטיבית והחברתית. משרד הבריאות בישראל מדגיש את החשיבות של פעילות אירובית יומית לילדים, ומדגיש את יתרונותיה הרבים. עם זאת, עידוד ילדים לאמץ פעילות גופנית בשגרת יומם יכול להיות מאתגר עבור הורים ומחנכים כאחד. מאמר זה נועד לספק מדריך מקיף כיצד לדרבן ילדים להיות פעילים, תוך הצעת טיפים מעשיים, דוגמאות לפעילויות מרתקות ואסטרטגיות להתגבר על מכשולים נפוצים. אימוץ פעילות גופנית מגיל צעיר מניח את היסודות לבריאות ולרווחה לכל החיים.

בלוג
מדרסים – לא רק לכאבי רגליים: כל היתרונות שלא ידעתם עליהם

דמיינו בעל ברית נסתר ששוכן בשקט בנעליכם, עובד ללא לאות כדי להחדיר נוחות לכל צעד שאתם עושים; גיבור אלמוני שיתרונותיו חורגים הרבה מעבר לתחומי הרתעת הכאב גרידא. מדרסים לנעליים, אותם מדרסים דיסקרטיים שלעתים קרובות מתעלמים מהם, הם אכן תחנות כוח של בריאות פודיאטרית, ומספקים תרופת פלא לא רק לכפות הרגליים אלא לרווחת הגוף כולו.