ביטוח משכנתא לא עושים בבנק

קרדיט תמונה: freepik

על מנת שתוכלו לרכוש דירה יהיה עליכם לקחת משכנתא מהבנק. המשכנתא הינה הלוואה גדולה שנפרסת על פני מספר רב של שנים. באמצעות ההלוואה הכספית תהיה לכם אפשרות להפוך את החלום למציאות ברת קיימא. את המשכנתא לוקחים מהבנק, אך מה לגבי ביטוח משכנתא? יש כאלה שנוטים כי בדומה למשכנתא, גם את הביטוח צריך לעשות דרך הבנק עצמו. אך למען האמת המציאות היא שדווקא את הביטוח מוטב שלא לעשות דרך הבנק. קחו בחשבון כי ישנן אלטרנטיבות אחרות שיכולות להיות בדיעבד משתלמות הרבה יותר. כעת יש לכם הזדמנות לקחת ביטוח למשכנתא ממקום שמתאים לכם כמו כפפה ליד. אל תעשו טעות שעלולה בדיעבד להיות טעות שתעלה לכם ביוקר.

 

מהו ביטוח משכנתא?

עוד לפני שנדבר על המקום שממנו תיקחו ביטוח למשכנתא, נסביר את המהות של הביטוח הזה. מדובר על ביטוח שהינכם מחויבים לעשות אותו על מנת שהבנק יאשר לכם לקחת משכנתא. הביטוח הזה מכסה את הבנק במקרה שבו לא תהיה לכם או לבני המשפחה שלכם יכולת להחזיר את ההלוואה. כמו שאמרנו מדובר על הלוואה גדולה מאוד, לרוב הלוואה של מאות אלפי שקלים. הבנק מצידו ירצה לדעת כי בסופה של הדרך הוא יקבל את הסכום שאותו הוא סיפק לכם כולל הריבית. הביטוח מכסה את הבנק ומעניק לו את הגיבוי שהוא צריך לקבל.

קרדיט תמונה: טראסטי

מדוע לא לעשות ביטוח בבנק?

ביטוח חיים למשכנתא בבנק עלול להגביל אתכם מאוד מבחינת התנאים. הרי הבנק מצידו יודע כי אתם תעדיפו לעשות את הביטוח אצלו על מנת לסגור את ההליך. יש כאלה שבכלל לא יודעים כי הם לא מחויבים לקחת את הביטוח באופן ישיר מהבנק. הרצון לסיים את ההליך הכי מהר שרק אפשר יגרום לבנק להציע לכם הצעה לא טובה. חברות ביטוח אחרות יכולות להציע לכם ביטוח מעולה שמטיב קודם כל אתכם. תזכרו כי לכל חברת ביטוח ישנן מתחרות רבות שכל אחת מהן רוצה ללכוד את תשומת הלב שלכם. לפיכך התחרות בין חברות הביטוח השונות תגרום לכך שתוכלו לבחור את הביטוח המושלם, באתר טראסטי תוכלו לבצע השוואה אובייקטיבית אמיתית של מגוון הצעות מחיר לביטוח משכנתא מכל חברות הביטוח בישראל.

 

לא סוגרים ביטוח על רגל אחת

לא משנה אם מדובר על ביטוח חיים למשכנתא או כל סוג אחר של ביטוח. אנו מציעים לכם שלא לסגור אותו על רגל אחת מבלי לבחון את האפשרויות השונות. הביטוח נועד על מנת לכסות אתכם בנוסף לכך שהוא מספק שקט נפשי לבנק. אם תסגרו ביטוח ישירות מהבנק מאוד יכול להיות כי הוא יטיב אך ורק עם הבנק עצמו. לבנק יש אינטרס, הרי הוא זה שמעמיד לרשותכם את המשכנתא. אתם צריכים לדאוג לאינטרסים שלכם לפני שאתם דואגים לאינטרסים של הבנק. תחפשו ביטוח משכנתא שדואג לכם לפני שהוא מתחיל לדאוג לאחרים. ברגע שזה יקרה תוכלו להיות הרבה יותר רגועים.

 

השוואה בין ביטוחי משכנתא

ברגע שאתם עושים ביטוח משכנתא בבנק לא תהיה לכם אפשרות להשוות עם גופים אחרים. הבנק הוא גוף עצמאי, כזה שמכתיב את המציאות כפי שהוא רואה אותה לנכון. זוהי הסיבה שבגללה אתם צריכים לפנות לגופים אחרים שמאפשרים לכם יכולת השוואה. ברגע שאתם משווים בין גוף אחד לגוף אחר, הכוח נמצא בידיים שלכם. אתם יכולים לקבוע איזה ביטוח משכנתא מבין הביטוחים הקיימים יהיה מתאים לכם. אתם תוכלו להביא את עצמכם למקום שבו הביטוח ידאג לכל אחד מהאינטרסים שלכם. זה נכון לגבי ביטוח חיים למשכנתא ולגבי כל ביטוח אחר שאותו אתם סוגרים בהווה או בעתיד.

 

שתפו פוסט זה
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
הרגלים בריאים: מדריך לפעילות גופנית לילדים

בעולם המהיר של ימינו, שבו מסכים לעתים קרובות שולטים בזמן הפנאי, אי אפשר להפריז בחשיבות של פעילות גופנית, במיוחד עבור ילדים. פעילות גופנית היא לא רק אמצעי למניעת השמנת יתר ומחלות הקשורות בה; היא אבן יסוד לצמיחה והתפתחות בריאות, המשפיעה על ההתקדמות הגופנית, הנפשית, המוטורית, הקוגניטיבית והחברתית. משרד הבריאות בישראל מדגיש את החשיבות של פעילות אירובית יומית לילדים, ומדגיש את יתרונותיה הרבים. עם זאת, עידוד ילדים לאמץ פעילות גופנית בשגרת יומם יכול להיות מאתגר עבור הורים ומחנכים כאחד. מאמר זה נועד לספק מדריך מקיף כיצד לדרבן ילדים להיות פעילים, תוך הצעת טיפים מעשיים, דוגמאות לפעילויות מרתקות ואסטרטגיות להתגבר על מכשולים נפוצים. אימוץ פעילות גופנית מגיל צעיר מניח את היסודות לבריאות ולרווחה לכל החיים.

בלוג
מדרסים – לא רק לכאבי רגליים: כל היתרונות שלא ידעתם עליהם

דמיינו בעל ברית נסתר ששוכן בשקט בנעליכם, עובד ללא לאות כדי להחדיר נוחות לכל צעד שאתם עושים; גיבור אלמוני שיתרונותיו חורגים הרבה מעבר לתחומי הרתעת הכאב גרידא. מדרסים לנעליים, אותם מדרסים דיסקרטיים שלעתים קרובות מתעלמים מהם, הם אכן תחנות כוח של בריאות פודיאטרית, ומספקים תרופת פלא לא רק לכפות הרגליים אלא לרווחת הגוף כולו.