הריונית? כל הסיבות שישכנעו אותך לרכוש כריות הריון

קרדיט תמונה: freepik

הלידה מתקרבת בצעדי ענק? לצד ההתרגשות הגדולה יהיה עלייך לדאוג לעצמך, הרי מצפים לך ימים שלמים ללא שינה. לא מעט נשים מספרות כי גם לפני הלידה עצמה הן מתקשות מאוד להירדם. הסיבה לכך היא שהן מתקשות למצוא את התנוחה הנוחה, וכל הלילה הן עסוקות בתזוזה. זה קורה בגלל שאותן נשים מספרות כי לא היה להן כרית הריון שאמורה לפתור בדיוק את המצב הזה. אם עדיין לא רכשת לעצמך כרית מיוחדת להריון, אנו מציעים לך לשמוע את הסיבות לעשות זאת. סיבות שלא אמורות להשאיר לך יותר מידיי מקום לספקות.

 

תחזרי לישון כמו פעם

הסיבה הראשונה שבגללה כל אישה הריונית צריכה לרכוש כריות הריון קשורה לשינה. הכרית שיוצרה במיוחד עבור נשים בהריון מאפשרת לך לחזור לישון לילות שלמים ללא כל בעיה. את הכרית את ממקמת במקום האידיאלי עבורך, והיא תומכת בבטן בצורה הכי טובה שיש. החל מאותו הרגע תוכלי למצוא את עצמך במצב שבו את חוזרת לישון לילות שלמים ללא הפרעה. אם עד לא מזמן זה היה נראה לך בלתי אפשרי, זה בגלל שלא ניסית להשתמש בכריות היריון. מדובר על כריות שהולכות לשנות את כל דפוס החשיבה שלך, ואת כל מה שהיית רגילה אליו עד כה.

 

השינה שלך חשובה לעובר

מעבר לכך שהשינה שלך חשובה עבורך, היא חשובה מאוד גם עבור העובר שלך. העובר מתפתח בין היתר בהתאם לשעות השינה שלך, ומוטב כי תיקחי את זה בחשבון. אם את לא ישנה טוב בלילה, העובר שלך עלול להיפגע בצורה כזאת או אחרת מכך. בתור אמא לעתיד את צריכה לעשות כל מה שאפשר בשביל לספק לעובר את הטוב ביותר. הרי בקרוב מאוד את תהיה אמא במשרה מלאה, וזוהי דרך מעולה עבורך להתכונן. מאותו הרגע שהתינוק יגיח לאוויר העולם, תמצאי את עצמך עסוקה ימים בלילות בכל מה שקשור אליו. כעת תדאגי לישון טוב בלילה גם עבורך וגם עבור העובר שנמצא בבטנך.

 

כריות הריון ליום שאחרי הלידה

רוב הנשים ההריוניות מסתכלות על כריות ההיריון כמוצר שהן משתמשות בו לפני הלידה. זה נכון שהשימוש העיקרי בכרית יהיה לפני הלידה, אך לא רק. יש נשים שמשתמשות לא מעט בכרית ההיריון גם לאחר הלידה עצמה למגוון שימושים. יש כאלה שמשתמשות בכרית על מנת לישון בצורה נוחה יותר בלילה. הרי הכרית יכולה לשמש גם נשים לא הריוניות, כאלה שמתקשות מסיבות אחרות למצוא תנוחה נוחה. נשים אחרים רוכשות כריות הריון על מנת להניק את התינוק ולשימושים נוספים אחרים.

שתפו פוסט זה
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
הרגלים בריאים: מדריך לפעילות גופנית לילדים

בעולם המהיר של ימינו, שבו מסכים לעתים קרובות שולטים בזמן הפנאי, אי אפשר להפריז בחשיבות של פעילות גופנית, במיוחד עבור ילדים. פעילות גופנית היא לא רק אמצעי למניעת השמנת יתר ומחלות הקשורות בה; היא אבן יסוד לצמיחה והתפתחות בריאות, המשפיעה על ההתקדמות הגופנית, הנפשית, המוטורית, הקוגניטיבית והחברתית. משרד הבריאות בישראל מדגיש את החשיבות של פעילות אירובית יומית לילדים, ומדגיש את יתרונותיה הרבים. עם זאת, עידוד ילדים לאמץ פעילות גופנית בשגרת יומם יכול להיות מאתגר עבור הורים ומחנכים כאחד. מאמר זה נועד לספק מדריך מקיף כיצד לדרבן ילדים להיות פעילים, תוך הצעת טיפים מעשיים, דוגמאות לפעילויות מרתקות ואסטרטגיות להתגבר על מכשולים נפוצים. אימוץ פעילות גופנית מגיל צעיר מניח את היסודות לבריאות ולרווחה לכל החיים.

בלוג
מדרסים – לא רק לכאבי רגליים: כל היתרונות שלא ידעתם עליהם

דמיינו בעל ברית נסתר ששוכן בשקט בנעליכם, עובד ללא לאות כדי להחדיר נוחות לכל צעד שאתם עושים; גיבור אלמוני שיתרונותיו חורגים הרבה מעבר לתחומי הרתעת הכאב גרידא. מדרסים לנעליים, אותם מדרסים דיסקרטיים שלעתים קרובות מתעלמים מהם, הם אכן תחנות כוח של בריאות פודיאטרית, ומספקים תרופת פלא לא רק לכפות הרגליים אלא לרווחת הגוף כולו.