טיפול פנים ביתי – מהם היתרונות הגדולים?

קרדיט תמונה: shutterstock

הרבה מאוד אנשים, בעיקר נשים, מתלבטים כשהם נדרשים לעשות טיפול פנים, האם לעשות זאת בעצמם, באמצעות כלים ותכשירים שהם רוכשים או שמא, ללכת לאיש או אשת מקצוע שמתמחים בכך.

ההתלבטות נובעת משתי סיבות עיקריות. הסיבה הראשונה, פחד שטיפול באופן עצמאי לא יצליח ואף עלול להחמיר את המצב, הסיבה השנייה היא, מחשבה שמטפלים מקצועיים יכולים להציע הרבה יותר אפשרויות, הרבה יותר כלים ותכשירים בשביל לייצר תוכנית טיפול מקיפה ורחבה, שבסופו של דבר, גם תייצר תוצאה טובה יותר.

ההתלבטות הזאת מיותרת היום. שכן, יש מספיק אמצעים וכלים בעזרתם אפשר לעשות טיפול פנים ביתי מוצלח וליהנות מהיתרונות הרבים שיש לו כמו לדוגמא, מכשיר להוצאת שחורים של גלואוסקין. במאמר זה אנחנו נבחן את היתרונות וכן נסביר בקצרה אך ניגשים לטיפול כזה מבלי לחשוש ממנו ומהתוצאות שעלות להתקבל בסופו.

 

מה היתרונות של טיפול פנים ביתי?

ראשית, אפשר למצוא הרבה כלים ותכשירים שיכולים לייצר תוצאות איכותיות בעלויות יחסית נמוכות.

דוגמא, אפשר להשתמש במכשיר כמו גלואוסקין בעזרתו ניתן לנקות את הפנים ולהסיר שחורים, לחדש את תאי העור ולהזרים דם לפנים, כך שהוא מצליח להחזיר את הרעננות למראה הפנים.

שנית, מכשיר כמו גלואוסקין הוא משהו שיכול לשרת אותנו זמן רב. להבדיל מטיפולים אצל מומחים אשר הם חד פעמיים ונצטרך לחזור עליהם שוב ושוב, מה שאומר שגם נצטרך לשלם עליהם בכל פעם מחדש, הרי שבמקרה של גלואוסקין ומכשירים אחרים, הם יכולים לשרת אותנו בכל עת שנרצה, ולא נצטרך לבזבז על כך הוצאות אינסופיות.

שלישית, אנחנו יכולים לבצע את הטיפול מתי שאנחנו רוצים, כמה שאנחנו רוצים. אנחנו לא מחוייבים לעשות אותו רק אצל המטפל ובשעות שהוא יכול. אנחנו יכולים לבצע אותו מתי שאנחנו רוצים. זה הרבה יותר נוח, הרבה יותר פשוט, ומאפשר לנו גמישות רבה יותר.

ארבע, בסוף, התוצאות של הטיפול יכולות להיות הרבה יותר טובות בזכות העובדה שאנחנו לומדים ויודעים מה הפנים שלנו צריכות, מה הגוף שלנו צריך. גם אם נדמה לנו שאיש מקצוע יודע ומבין טוב מאיתנו, זה עדיין לא אומר שהוא ידע מה אנחנו צריכים יותר ממה שאנחנו יודעים.

 

איך עושים את זה נכון?

בשביל לעשות טיפול פנים ביתי בצורה נכונה, אנחנו צריכים ללמוד את העור שלנו, להבין מאיזה סוג הוא, עם אילו בעיות הוא מתמודד, כיצד אנחנו יכולים וצריכים לגשת אליו, וכמובן באילו מכשירים ותכשירים להשתמש.

תהליך הלמידה והבירור איננו מורכב, בוודאי לא היום כשיש הרבה מאוד מדריכים, מאמרים וסרטונים שיכולים לעזור לנו. יחד עם זאת, אנחנו צריכים לזכור, המקרה שלנו איננו דומה בהכרח למקרה של אחרים, ועל כן, אנחנו צריכים לדעת לזהות אותו באופן ספציפי ולמצוא את הדברים הנכונים עבורנו. להיות סבלניים ולבצע את הטיפול כפי שנדרש.

 

 

 

שתפו פוסט זה
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
הרגלים בריאים: מדריך לפעילות גופנית לילדים

בעולם המהיר של ימינו, שבו מסכים לעתים קרובות שולטים בזמן הפנאי, אי אפשר להפריז בחשיבות של פעילות גופנית, במיוחד עבור ילדים. פעילות גופנית היא לא רק אמצעי למניעת השמנת יתר ומחלות הקשורות בה; היא אבן יסוד לצמיחה והתפתחות בריאות, המשפיעה על ההתקדמות הגופנית, הנפשית, המוטורית, הקוגניטיבית והחברתית. משרד הבריאות בישראל מדגיש את החשיבות של פעילות אירובית יומית לילדים, ומדגיש את יתרונותיה הרבים. עם זאת, עידוד ילדים לאמץ פעילות גופנית בשגרת יומם יכול להיות מאתגר עבור הורים ומחנכים כאחד. מאמר זה נועד לספק מדריך מקיף כיצד לדרבן ילדים להיות פעילים, תוך הצעת טיפים מעשיים, דוגמאות לפעילויות מרתקות ואסטרטגיות להתגבר על מכשולים נפוצים. אימוץ פעילות גופנית מגיל צעיר מניח את היסודות לבריאות ולרווחה לכל החיים.

בלוג
מדרסים – לא רק לכאבי רגליים: כל היתרונות שלא ידעתם עליהם

דמיינו בעל ברית נסתר ששוכן בשקט בנעליכם, עובד ללא לאות כדי להחדיר נוחות לכל צעד שאתם עושים; גיבור אלמוני שיתרונותיו חורגים הרבה מעבר לתחומי הרתעת הכאב גרידא. מדרסים לנעליים, אותם מדרסים דיסקרטיים שלעתים קרובות מתעלמים מהם, הם אכן תחנות כוח של בריאות פודיאטרית, ומספקים תרופת פלא לא רק לכפות הרגליים אלא לרווחת הגוף כולו.