טיפים לטיפוח העור אחרי הלידה 

קרדיט תמונה: FREEPIK

לידה היא דבר נהדר. זהו מסע שלם שבסיומו מתחילים חיים חדשים. אבל בינתיים את מאבדת את הברק של עורך והוא מתחיל להראות סימני עייפות. לא זו בלבד שההריון הוציא ממך את כל הכוחות, הרי שכעת, כשיש צורך לקום בשעות בלתי שגרתיות בלילה בגלל הרך הנולד שדורש תשומת לב, העור מאבד מהאלסטיות והברק שלו. הוא מתחיל להראות סימני עייפות ולא נראה כמקודם. אבל אל דאגה, קיימת אפשרות להחזיר עטרה ליושנה, כלומר להחזיר את הברק לעורך.

כל הטיפים שיעזרו לך לשמור על לחות העור שלך לאחר הלידה

לצד הדאגה לתינוקך, עלייך לדאוג לעצמך ולמראה החיצוני שלך. מטבע הדברים, לאחר הלידה את מעוניינת לחזור לשגרה כפי שאת מכירה אותה ולהתחיל לטפח את עצמך קצת יותר. הטיפוח כולל גם את עורך. קבלי את כל הטיפים שיחזירו את הברק לעורך לאחר הלידה:

  • השתמשי בקרם לחות – תפקידו של קרם הלחות הוא לטפל בעור יבש ולהעניק לו את הלחות הראויה לו. קרם לחות מגיע בסוגים שונים, ויש צורך לבחור את הסוג המתאים יותר לעורך. מומלץ להשתמש בקרם במידת הצורך ובעיקר בלילה, לפני שאת הולכת לישון.
  • נקי את הפנים לפני השינה – לפני שאת מורחת קרם לחות, יש צורך לנקות את הפנים לפני השינה. השתמשי בסבון מיוחד לפנים כדי לנקות את עורך מהאיפור ושאר הלכלוכים הקיימים. רק לאחר מכן תוכלי למרוח את קרם הלחות וללכת לישון.
  • לבחור את המצעים המתאימים – כדאי לבחור מצעים רכים ונעימים העשויים מרכיבים טבעיים כמו כותנה. כך שכשאת הולכת לישון, עורך נושם.
  • הגביהי את הרגליים – מומלץ להגביה מעט את הרגליים ולהניח אותן על הכרית במהלך השינה. הגבהה קלה של הרגליים משפרת את זרימת הדם אל הגוף וכך גם משפרת את נראות העור.
  • השתדלי לישון לפחות 8 שעות – השינה מיטיבה עם עורך. ברגע שתתחילי לישון שנת לילה טובה, תראי שיפור משמעותי והעור שלך יהפוך לבריא ונעים. אז נכון שלא תמיד פשוט לפנות זמן שינה בין הטיפול בתינוק לשאר הדברים שאת צריכה לעשות, אך חשוב גם לשמור על הבריאות הכללית, ובכלל זה על בריאות העור.
  • נהלי אורח חיים בריא – אכילה נכונה וביצוע פעילות גופנית חיוניים לשמירה על הבריאות וגם מגינים על העור. אם תקפידי על אכילת מזונות כמו ירקות, פירות או דגנים ותפחיתי צריכה של מזונות עתירי סוכר וקפאין, תזכי בעור בריא הרבה יותר. כמו כן, כדאי לבחור פעילות גופנית שאת מתחברת אליה במיוחד ולבצע אותה באופן קבוע.

איך בוחרים את קרם הלחות המתאים

קרם לחות הוא אחד המאפיינים החשובים ביותר שנועדו לחדש את העור ולגרום לו להיראות צעיר ובריא יותר. אבל הסוד הוא לבחור את קרם הלחות המתאים לך ביותר. קיימים פרמטרים שונים שיש להביא בחשבון כאשר בוחרים קרם לחות. ראשית, יש צורך להתאים את סוג קרם הלחות לעור הפנים. ישנו קרם לחות המתאים לכל סוגי העור, ויש קרם שמיועד לעור שומני. סוג קרם נוסף מתאים לעור רגיש. שנית, אם את רוצה להעניק לעורך מראה צעיר יותר, כדאי לבדוק שיש בקרם הלחות חומצה הילארונית המצעירה את עור הפנים. נוסף על כך, כדאי לבחון את המחיר של קרם הלחות. מצד אחד לא מומלץ להתפשר על קרם לחות זול ובלתי איכותי, ומצד שני לא מומלץ לרכוש קרם לחות יקר באופן מופרז. כדאי לבדוק את המחירים בתמורה לקרמים ולרכוש את המתאים ביותר. מעבר לכך, ניתן לרכוש סוגים שונים של קרם לחות ולנסות אותם, במידה ולא קיימת רגישות לעור.

שתפו פוסט זה
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
הרגלים בריאים: מדריך לפעילות גופנית לילדים

בעולם המהיר של ימינו, שבו מסכים לעתים קרובות שולטים בזמן הפנאי, אי אפשר להפריז בחשיבות של פעילות גופנית, במיוחד עבור ילדים. פעילות גופנית היא לא רק אמצעי למניעת השמנת יתר ומחלות הקשורות בה; היא אבן יסוד לצמיחה והתפתחות בריאות, המשפיעה על ההתקדמות הגופנית, הנפשית, המוטורית, הקוגניטיבית והחברתית. משרד הבריאות בישראל מדגיש את החשיבות של פעילות אירובית יומית לילדים, ומדגיש את יתרונותיה הרבים. עם זאת, עידוד ילדים לאמץ פעילות גופנית בשגרת יומם יכול להיות מאתגר עבור הורים ומחנכים כאחד. מאמר זה נועד לספק מדריך מקיף כיצד לדרבן ילדים להיות פעילים, תוך הצעת טיפים מעשיים, דוגמאות לפעילויות מרתקות ואסטרטגיות להתגבר על מכשולים נפוצים. אימוץ פעילות גופנית מגיל צעיר מניח את היסודות לבריאות ולרווחה לכל החיים.

בלוג
מדרסים – לא רק לכאבי רגליים: כל היתרונות שלא ידעתם עליהם

דמיינו בעל ברית נסתר ששוכן בשקט בנעליכם, עובד ללא לאות כדי להחדיר נוחות לכל צעד שאתם עושים; גיבור אלמוני שיתרונותיו חורגים הרבה מעבר לתחומי הרתעת הכאב גרידא. מדרסים לנעליים, אותם מדרסים דיסקרטיים שלעתים קרובות מתעלמים מהם, הם אכן תחנות כוח של בריאות פודיאטרית, ומספקים תרופת פלא לא רק לכפות הרגליים אלא לרווחת הגוף כולו.