טיפים לשמירה ותחזוקת בגדי הניו בורן לאורך זמן

קרדיט לתמונה FREEPIK

למען התינוק החדש והחמוד שלכם השקעתם לא מעט כסף בבגדי ניו בורן איכותיים. אלא מה? בגדים אלו מתלכלכים מהר מאוד, והם גם הגדילו באופן משמעותי את כמות הכביסה שלכם. בכדי לסייע לכם לשמור ולתחזק את בגדי הניו בורן לכמה שיותר זמן, קבלו רשימה של טיפים בנושא.

 

רשימה של טיפים לניקוי ושמירת בגדי ניו בורן ותינוקות

עבור כיבוס, תחזוקה ושמירה של בגדי ניו בורן ותינוקות לאורך זמן, לפניכם שורה של טיפים:

  • קודם כל בגדי ניו בורן ותינוקות יש לכבס בנפרד מכביסה רגילה, עם אבקה ומרכך כביסה ייעודיים עבורם, שהינם תכשירים היפו אלרגניים, שלא מכילים מלבינים ואנזימים, שעברו בדיקות דרמטולוגיות, ושפותחו במיוחד עבור הגנת עור התינוק העדין והרגיש.
  • בגין רגישות עור התינוק כל בגד שהוא לובש פעם ראשונה חשוב לכבס, בין אם מדובר בבגד של אח יותר גדול, שישב הרבה זמן בארון, וכמובן אם מדובר בבגד חדש מהחנות. הדבר נכון לכל פריט נוסף שבא במגע עם עורו של התינוק, לרבות מגבות, מצעים, חיתולי בד, גרביים ושמיכות.
  • בכדי לשמור על בגדי התינוק שיוצאים ונכנסים למכונת הכביסה בתדירות מאוד גבוהה, עדיף לשים את מכונת הכביסה עם סיבובים נמוכים של סחיטה, מה שיקטין את השחיקה של הבגדים.
  • בגדי נוי בורן מרבים להתלכלך מצואה נוזלית, שיוצרת כתמים על גבי הבגדים. בכדי שכתמים אלו ירדו בקלות כדאי לאחר הסרתם להשרותם בחומץ ולשים אותם כשעה בשמש עד שהכתם יתייבש, ואחר כך לשטוף את הבגד ולשפשף אותו מתחת לברז עם מים חמימים, ורק לאחר מכן להכניסם למכונת הכביסה.
  • אפשרות נוספת לטפל בכתמים על בגדי ניו בורן ותינוקות היא לשפוך ישירות עליהם מסיר כתמים ייעודי לבגדי תינוקות, ולשפשף את הכתם תחת מים זורמים עד שהוא מוסר. בכל מקרה כתמי צואה חשוב להשרות טרם הכנסתם למכונת כביסה בכדי שהצואה לא תבוא במגע עם בגדים אחרים, ובכדי למנוע ריחות לא טובים של הכביסה.
  • באופן כללי בגדי תינוקות עם כתמים עדיף לכבס כמה שיותר מהר, טרם ייבושו של הכתם, מה שיקל על הסרה בכביסה. כמו כן, במידה ומדובר בכביסה עם הרבה בגדים מוכתמים ניתן ולהוסיף לנוזל ומרכך כביסה גם חומר ייעודי לתינוקות המשמש להסרת כתמים.
  • אל תדחסו יותר מידי בגדי תינוקות למכונת הכביסה וכבסו אותם בטמפרטורה של ארבעים מעלות, במצב של כביסה עדינה, המסייעת בשמירה על סיבי הבגדים לאורך זמן ומונעת דהיית צבע ושחיקה של הבד.
שתפו פוסט זה
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
הרגלים בריאים: מדריך לפעילות גופנית לילדים

בעולם המהיר של ימינו, שבו מסכים לעתים קרובות שולטים בזמן הפנאי, אי אפשר להפריז בחשיבות של פעילות גופנית, במיוחד עבור ילדים. פעילות גופנית היא לא רק אמצעי למניעת השמנת יתר ומחלות הקשורות בה; היא אבן יסוד לצמיחה והתפתחות בריאות, המשפיעה על ההתקדמות הגופנית, הנפשית, המוטורית, הקוגניטיבית והחברתית. משרד הבריאות בישראל מדגיש את החשיבות של פעילות אירובית יומית לילדים, ומדגיש את יתרונותיה הרבים. עם זאת, עידוד ילדים לאמץ פעילות גופנית בשגרת יומם יכול להיות מאתגר עבור הורים ומחנכים כאחד. מאמר זה נועד לספק מדריך מקיף כיצד לדרבן ילדים להיות פעילים, תוך הצעת טיפים מעשיים, דוגמאות לפעילויות מרתקות ואסטרטגיות להתגבר על מכשולים נפוצים. אימוץ פעילות גופנית מגיל צעיר מניח את היסודות לבריאות ולרווחה לכל החיים.

בלוג
מדרסים – לא רק לכאבי רגליים: כל היתרונות שלא ידעתם עליהם

דמיינו בעל ברית נסתר ששוכן בשקט בנעליכם, עובד ללא לאות כדי להחדיר נוחות לכל צעד שאתם עושים; גיבור אלמוני שיתרונותיו חורגים הרבה מעבר לתחומי הרתעת הכאב גרידא. מדרסים לנעליים, אותם מדרסים דיסקרטיים שלעתים קרובות מתעלמים מהם, הם אכן תחנות כוח של בריאות פודיאטרית, ומספקים תרופת פלא לא רק לכפות הרגליים אלא לרווחת הגוף כולו.