להישאר אופנתיות ולהניק? משימה בהחלט אפשרית

אמא ותינוק

כיצד אמהות טריות יכולות להישאר אופנתיות ולא לוותר על ההנקה

אם את בהיריון זה אולי נדמה לך כמו הדבר האחרון שיעסיק אותך, אבל לא מעט נשים מתחבטות בסוגיה כיצד הן יכולות להישאר אופנתיות אחרי הלידה ובמיוחד לאור המחסור המשמעותי בזמן פנוי. זה נכון שכאשר הגוף משתנה כל כך מהר, הרצון הראשוני הוא ללבוש את מה שנוח – אך בסופו של דבר כולן יולדות, אך הרצון הבסיסי להיראות נהדר נותר בעינו וחשוב לשמור על הרצון הזה. ישנן כל כך הרבה דרכים להיות מטופחת ולהתלבש יפה גם אם את מניקה, גם אם את בוחרת שלא להניק וגם אם את עייפה עד מאוד – ובאף אחת מהדרכים הללו את לא באמת חייבת "לחזור לעצמך" בהיבט של המשקל, בעיקר כי המטרה היא שתלמדי לאהוב את עצמך בכל מצב שהוא.

טריינינג זה לא תמיד הדבר שאת צריכה בחופשת הלידה שלך

השינוי העיקרי בתקופת ההיריון, בהיבט של יציבת הגוף שלך, הוא שינוי המיקום של מרכז המשקל. ייתכן שבחודש מתקדם את כבר פחות תרגישי בנוח ללכת על עקבים גבוהים, בדיוק מהסיבה הזו, אבל לאחר הלידה – מרכז הכובד יחזור במהירות למקומו הסטנדרטי ובשלב הזה נעלי עקב יכולות להיות אופציה נהדרת בשבילך, להרגיש בתוך זמן קצר קצת יותר קלילה.

את לא צריכה לסבול עם ג'ינס צמוד או עקבי סטילטו כמובן וחשוב שיהיה לך נוח – בעיקר להליכות הארוכות עם התינוק החמוד בעגלה, שחשוב שבמהלכן כן תנעלי את הנעליים המתאימות כמו סניקרס או נעלי ספורט. אבל לנעלי עקב כדאי שתשמרי את המקום הקטן שלהן במהלך השבוע, שבו הן "יככבו", למשל להליכה קצרה למכולת, או מפגש עם חברה – מקומות שבהם ההתלבשות המושקעת-יותר תרגיש לך טבעית וכיפית. אין כל דבר רע בטריינינג ומובן שלפעמים הכי כיף לצלול לתוכו ולהירדם, אבל תני לעצמך גם לזרוח מדי פעם, בבגדים הכי יפים שלך, גם אם את לרגע קופצת לשכנה לבקש סוכר.

איך אפשר להישאר אופנתית אפילו שאת מיניקה?

ישנם בגדים ייעודיים לאמהות מיניקות, שמאפשרים הנקה מבלי להסיר לחלוטין את החולצה. תוכלי לרכוש לך כמה פריטים כאלה, או להיעזר בחולצות מעטפת או עליוניות רחבות, שיאפשרו את ההנאה משני העולמות – להמשיך להיניק את התינוק שלך מבלי להתפשר על המראה החיצוני. במקביל, זכרי שאת הסטייל את יכולה להשיג גם באמצעות סינרי הנקה מעוצבים: ישנם דגמים שניתן להשתמש בהם במהלך היום כצעיף לכל דבר, אך בעת ההנקה הם משמשים כסינר. בדקי את השוק ומצאי את הפריטים שעושים לך טוב על הנשמה ובעיקר שימושיים לך ספציפית. נוחות היא שם המשחק כאן וחשוב שתרגישי נהדר בתקופה המאתגרת הזו, אך זכרי שאין כל דבר רע גם בלרצות להרגיש מדי פעם גם כמו את עצמך – ולא רק "אמא".

שתפו פוסט זה
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
הרגלים בריאים: מדריך לפעילות גופנית לילדים

בעולם המהיר של ימינו, שבו מסכים לעתים קרובות שולטים בזמן הפנאי, אי אפשר להפריז בחשיבות של פעילות גופנית, במיוחד עבור ילדים. פעילות גופנית היא לא רק אמצעי למניעת השמנת יתר ומחלות הקשורות בה; היא אבן יסוד לצמיחה והתפתחות בריאות, המשפיעה על ההתקדמות הגופנית, הנפשית, המוטורית, הקוגניטיבית והחברתית. משרד הבריאות בישראל מדגיש את החשיבות של פעילות אירובית יומית לילדים, ומדגיש את יתרונותיה הרבים. עם זאת, עידוד ילדים לאמץ פעילות גופנית בשגרת יומם יכול להיות מאתגר עבור הורים ומחנכים כאחד. מאמר זה נועד לספק מדריך מקיף כיצד לדרבן ילדים להיות פעילים, תוך הצעת טיפים מעשיים, דוגמאות לפעילויות מרתקות ואסטרטגיות להתגבר על מכשולים נפוצים. אימוץ פעילות גופנית מגיל צעיר מניח את היסודות לבריאות ולרווחה לכל החיים.

בלוג
מדרסים – לא רק לכאבי רגליים: כל היתרונות שלא ידעתם עליהם

דמיינו בעל ברית נסתר ששוכן בשקט בנעליכם, עובד ללא לאות כדי להחדיר נוחות לכל צעד שאתם עושים; גיבור אלמוני שיתרונותיו חורגים הרבה מעבר לתחומי הרתעת הכאב גרידא. מדרסים לנעליים, אותם מדרסים דיסקרטיים שלעתים קרובות מתעלמים מהם, הם אכן תחנות כוח של בריאות פודיאטרית, ומספקים תרופת פלא לא רק לכפות הרגליים אלא לרווחת הגוף כולו.