מארזים ליולדת מכל טוב: מתנת הלידה המושלמת

מארזים-ליולדת-מכל-טוב-מתנת-הלידה-המושלמת.jpg

אחת מהמתנות הנהדרות והמתאימות לכל יולדת היא מארז ליולדת. לפעמים כאשר חברה, בת דודה או קולגה בעבודה יולדת ההתלבטות ברכישת מארז מתאים היא רבה, בגלל השפע הרב שקיים בחנויות. יש לרכוש מארז שיתאים גם ליולדת וגם לתינוק/ת. יש לשאול את היולדת מה חסר לה, על מנת לא לגרום לכפל מארזים שסתם יתפסו מקום. יש לרכוש מארז, אשר יהיה לא גדול, כך שלא יתפוס מקום. כאשר היולדת תגיע לביתה עם הרך הנולד, תוכלו כבר לבחור מתנה יעילה יותר, ואפילו גדולה יותר כגון מצעים למיטת התינוק, או מארז טיפוח ליולדת עם סט בגדים לתינוק/ת אשר יהיה במארז אחד.

 

היום גם כשאר החנויות סגורות בגלל הסגר בקורונה שנמשך כבר זמן רב, תוכלו לרכוש מארז ליולדת, באמצעות חנויות  מקוונות, כאשר תוכלו להזמין ממבחר המארזים והמשלוח יגיע עד לביתה של היולדת כשאר ישנה הקדשה יפה בשמכם, מה שלבטח ישמח אותה מאוד. שיטה זו של רכישה היא עדיפה היות ומוטב כמה שפחות להגיע לבתי החולים, כשאר אתם מסכנים את היולדת או שאתם יכולים להסתכן. מוטב לבקר את היולדת בביתה, כאשר היא כבר תשמח לראות אתכם ולהודות לכם על המארז המדהים ששלחת לה באמצעות חנות מקוונת.

 

מארז עם מגון מוצרים גם ליולדת וגם לרך הנולד

ישנם אנשים שאוהבים מארזים גדולים שיש בהם את כל מה שהיולדת והרך הנולד זקוקים להם, לפחות בתקופה הראשונה שלאחר הלידה. ניתן למצוא מארזים הכוללים שמיכות לתינוק,, בגדים, אוברול, חיתולי בד, גרביים, מגבת, כובעים לתינוק וצעצועי אמבט. תוכלו להרכיב בעצמכם מארז ליולדת, אשר יכיל את הפריטים שאתם בחרתם בעצמכם, לפי בגוונם האהובים על היולדת, העונה בשנה ועוד. תוכלו להוסיף מוצרי טיפוח לרחיצת ושמירה על עור התינוק, וכן מארז שיתאים לטיפוח היולדת. הרעיונות הם רבים ועליכם רק לבחור אתת המארז המתאים ביותר.

 

יש לבחור מארז לחברה או קרובת משפחה שזה עתה ילדה, כאשר אתם מתאימים את המתנות לפי מינו של הרך הנולד. למשל אם מדובר על תינוק, יש לרכוש את הגוונים המתאימים לו ואם מדובר על תינוקת, תוכלו לרכוש את הביגוד המתאים וכן, לצרף כובע חמוד או סרט מיוחד לראש שיעלה חיוך. יש לבדוק כמה שיותר פרטים לגבי חנויות מקוונות אשר מציעים את המארזים השווים ביותר ליולדת ולתינוק. יש לשאול אם המארז ליולדת, כולל גם את מחיר המשלוח, האם הם מגיעים לאזורים מסוימים ועוד.

 

זר פרחים כבר הפך לנדוש רכשו מארז ליולדת

כמובן שפרחים הם כבר נדושים, כאשר אתם מעוניינים לשמח יולדת. תוכלו לשלב מארז ליולדת המכיל שוקולדים טעימים, בגדים לתינוק, ערכה מיוחדת לטיפוח לה ולרך הנולד, אפילו מגבת מפנקת. מארז מפנק ליולדת, ינעים עליה את השהייה בבית היולדות והיא תוכל כבר להשתמש בו, גם לעצמה וגם כשאר היא מלבישה את הרך הנולד לפני החזרה הביתה. מומלץ לבחור בעצמכם מארז שאתם יודעים כי ישמח את היולדת שיקרה ללבכם, כך שהמארז יהיה מקורי ומיוחד וזה היופי של בחירה במארז שאתם מחליטים מה יהיה בו. בחנויות המוכרות מתנות ליולדות ולתינוקות, יוכלו לארוז כך את המתנה, שהיא תהיה יעילה ואסתטית.

 

שימו לב ליעילות ולמראה של המארז שמיועד ליולדת. תוכלו גם לעצב באופן מיוחד את המארז. כדאי להסתמך על הניסיון של המוכרות בחנות למתנות ליולדת, כך שתקבלו מארז שממש לא ישאיר אף אחד אדיש. יש גם מארזים מוכנים שתוכלו לבחור מבלי להקשות על עצמכם, בתנאי שהמארז יכיל באמת דברים שימושיים שיסייעו ולא יעמיסו על היולדת.

 

 

שתפו פוסט זה
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
הרגלים בריאים: מדריך לפעילות גופנית לילדים

בעולם המהיר של ימינו, שבו מסכים לעתים קרובות שולטים בזמן הפנאי, אי אפשר להפריז בחשיבות של פעילות גופנית, במיוחד עבור ילדים. פעילות גופנית היא לא רק אמצעי למניעת השמנת יתר ומחלות הקשורות בה; היא אבן יסוד לצמיחה והתפתחות בריאות, המשפיעה על ההתקדמות הגופנית, הנפשית, המוטורית, הקוגניטיבית והחברתית. משרד הבריאות בישראל מדגיש את החשיבות של פעילות אירובית יומית לילדים, ומדגיש את יתרונותיה הרבים. עם זאת, עידוד ילדים לאמץ פעילות גופנית בשגרת יומם יכול להיות מאתגר עבור הורים ומחנכים כאחד. מאמר זה נועד לספק מדריך מקיף כיצד לדרבן ילדים להיות פעילים, תוך הצעת טיפים מעשיים, דוגמאות לפעילויות מרתקות ואסטרטגיות להתגבר על מכשולים נפוצים. אימוץ פעילות גופנית מגיל צעיר מניח את היסודות לבריאות ולרווחה לכל החיים.

בלוג
מדרסים – לא רק לכאבי רגליים: כל היתרונות שלא ידעתם עליהם

דמיינו בעל ברית נסתר ששוכן בשקט בנעליכם, עובד ללא לאות כדי להחדיר נוחות לכל צעד שאתם עושים; גיבור אלמוני שיתרונותיו חורגים הרבה מעבר לתחומי הרתעת הכאב גרידא. מדרסים לנעליים, אותם מדרסים דיסקרטיים שלעתים קרובות מתעלמים מהם, הם אכן תחנות כוח של בריאות פודיאטרית, ומספקים תרופת פלא לא רק לכפות הרגליים אלא לרווחת הגוף כולו.