מארז לידה במתנה

קרדיט תמונה: freepik

רגע הלידה הוא הרגע המרגש בחיים בו הזוג הופך למשפחה, בו המשפחה הקיימת מתרחבת והלב מתרחב עם כל ילד שנכנס למשפחה. אחרי לידה מקובל לתת מתנה, בין אם בביקור בבית החולים, בביקור הראשון של היולדת בבית או באירוע הברית או הבריתה. כולם מביאים אותו הדבר, אך יש מארז לידה אחד שהוא יוצא מן הכלל, כדאי לך להמשיך לקרוא.

 

לא עוד מארז לידה

מכירות את זה שכולם מביאים לך מארז לידה שיש בו חיתולי טטרה וקרם לתינוק עם כובע? אין ספק שהם שימושיים אך מזמן הם איבדו ממקוריותם ולפעמים גם מהשימוש שלהם. לפעמים נשים אחרי לידה דווקא נמצאות במקום רגשי כזה שמבקש את המקוריות ואת המחשבה הנוספת מאחורי המתנה, ומסיבה זו בעיקר מארז לידה במתנה שמכיל בתוכו מוצרים שפונים אל הרגש ואל הפינוק יהיה מושלם.

 

מפת כוכבים של הרגע המאושר בחיים

כולן זוכרות את היום המיוחד בו התינוק שלהן הגיח לאוויר העולם והפך אותן לאימהות, וזה לא פחות מרגש בפעם השנייה והשלישית ואפילו הרביעית. יש משהו ייחודי ברגע הזה וגם בכוכבים יש משהו מיוחד בכל יום, כיוון שהם מסתדרים מעט אחרת ואין יום דומה לאחר בכל הנוגע לתמונת השמיים. היכולת לחזור אחורה ולקבל את תמונת הכוכבים של אותו יום מאפשרת ליצור מפת כוכבים אישית של לילה הלידה, כך ניתן ליצור מפת כוכבים ייחודית שהופכת למוטיב המרכזי הרגשי של המתנה. איזו אמא לא תשמח לקבל מפה של השמיים ביום בו הילד או הילדה שלה נולדו?

המפה הייחודית יכולה לקשט את קיר חדר התינוק החדש, פינה מיוחדת בחדר ההורים ולכשיגדל התמונה תישאר כמזכרת מיוחדת לכל החיים אותה ניתן לתלות בכל מקום בבית. המפה היא בסגנון בוהו שיק ומשכך היא מתאימה לכל חלל בבית ולסגנונות בתים רבים.

 

מה עוד כולל מארז הלידה?

מפת הכוכבים היא המוטיב המרכזי של מארז הלידה אך הוא כולל גם מתנה מרגשת נוספת בה ניתן לעשות שימוש לאורך זמן והיא אבני הדרך. מדובר באבנים חלקות עליהן ניתן לכתוב אבני דרך משמעותיים בחייו של התינוק, למשל הפעם הראשונה שאכל אוכל מוצק, הפעם הראשונה שצעד אומר את המילה הראשונה, וגם מה הייתה אותה מילה ראשונה. את אבני הדרך ניתן לשמור לאחר מכן בסלסלה או למסגר אותן גם כן ולהפוך אותן למתנה מקורית בפני עצמה.

כמו כן, המארז הייחודי שלנו כולל גם רעשן סופר איכותי לתינוק מבית Happy Horse, ושמיכי נעים במיוחד מ-100% כותנה מבית Minene. בתוך המארז גם מתנה מפנקת במיוחד עם ריחות משכרים – חמאת גוף ליולדת מבית מותג ערוגות.

 

להזמין ולשלוח ליולדת מתנה

המארז לא מצריך מחשבה רבה, יש צורך במתן תאריך מדויק ליצירת מפת הכוכבים, בחירת מסגרת והמארז כבר ישלח למקבלת לכתובת שהוזנה. כמובן שכדאי להוסיף גם ברכה מיוחדת שמתייחסת לסגנון המארז וכל שנותר הוא ליהנות מהמחמאות על המארז המקורי.

לרכישת מפת כוכבים היכנסו לאתר http://stari.co.il/

 

שתפו פוסט זה
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
הרגלים בריאים: מדריך לפעילות גופנית לילדים

בעולם המהיר של ימינו, שבו מסכים לעתים קרובות שולטים בזמן הפנאי, אי אפשר להפריז בחשיבות של פעילות גופנית, במיוחד עבור ילדים. פעילות גופנית היא לא רק אמצעי למניעת השמנת יתר ומחלות הקשורות בה; היא אבן יסוד לצמיחה והתפתחות בריאות, המשפיעה על ההתקדמות הגופנית, הנפשית, המוטורית, הקוגניטיבית והחברתית. משרד הבריאות בישראל מדגיש את החשיבות של פעילות אירובית יומית לילדים, ומדגיש את יתרונותיה הרבים. עם זאת, עידוד ילדים לאמץ פעילות גופנית בשגרת יומם יכול להיות מאתגר עבור הורים ומחנכים כאחד. מאמר זה נועד לספק מדריך מקיף כיצד לדרבן ילדים להיות פעילים, תוך הצעת טיפים מעשיים, דוגמאות לפעילויות מרתקות ואסטרטגיות להתגבר על מכשולים נפוצים. אימוץ פעילות גופנית מגיל צעיר מניח את היסודות לבריאות ולרווחה לכל החיים.

בלוג
מדרסים – לא רק לכאבי רגליים: כל היתרונות שלא ידעתם עליהם

דמיינו בעל ברית נסתר ששוכן בשקט בנעליכם, עובד ללא לאות כדי להחדיר נוחות לכל צעד שאתם עושים; גיבור אלמוני שיתרונותיו חורגים הרבה מעבר לתחומי הרתעת הכאב גרידא. מדרסים לנעליים, אותם מדרסים דיסקרטיים שלעתים קרובות מתעלמים מהם, הם אכן תחנות כוח של בריאות פודיאטרית, ומספקים תרופת פלא לא רק לכפות הרגליים אלא לרווחת הגוף כולו.