מה חשוב לדעת לפני שרוכשים תיק גן?

קרדיט תמונה: freepik

לכל ילד או ילדה שהולכים לגן יש את התיק הפרטי שלהם, שבו מונחים חפצים או ציוד ששייכים להם וצריכים להימצא בהישג יד. תיק זה יהיה קטן יותר בדרך כלל מהתיקים המיועדים גם להחתלה או לבית הספר ולכן חשוב להכיר את הקטגוריה הזאת ולבחור את התיק שיהיה הכי נכון ומתאים לכל ילד ולכל הורה.

 

מה צריך לדעת על תיק גן?

כאמור, כאשר מדברים על תיקי גן מתכוונים לתיקים קטנים יותר מאשר תיקים של בית ספר או של תינוקות. אלה בעצם תיקי גב פשוט קטנים יותר. יש כאלה עם תא גדול אחד ויש כאלה עם שני תאים גדולים אשר מיועדים לפריטים שונים שהילד יצטרך לאורך היום שלו. מבחינת העיצוב או המראה של התיק הרי שהשמיים הם הגבול. אפשר למצוא תיקים עם ציורים או כאלה שיהיו בצבע אחד חלק ויש תיקים עם מאפיינים של מותג ילדים או דמויות מוכרות ואהובות. איזה כדאי לבחור? את מה שהכי אוהבים.

 

למה חשוב לבחור את התיק בקפידה?

תיק גן מלווה את הילד גם כאשר הוא הולך לגן וגם לאחר מכן. יתכן והילד יילך לבקר חבר בבית שלו או שיילך עם ההורים שלו לגן השעשועים במקום לעלות ישר הביתה והחפצים שבתיק ישמשו אותו בזמן הזה. יש ילדים שנושאים את התיק שלהם בעצמם על הגב ויש כאלה שההורים או האחים הם אלה שיחזיקו את התיק. מכאן שחשוב שהתיק יהיה נוח, שיהיה בו מספיק מקום אחסון עבור כל הציוד שרוצים להכניס לתוכו ואם יש מותג ילדים שאוהבים במיוחד הרי שכדאי לבחור תיק עם ציורים או עיצוב של המותג הזה.

 

מה שמים בתוך תיק גן?

כאמור – תיקי גן הם התיקים היומיומיים של הילדים הצעירים ולכן צריך להיות בתוכם כל מה שהילדים עשויים להצטרך לאורך היום, הן בזמן השעות שהם בגן והן בזמן שלאחר מכן. ברוב המקרים אפשר למצוא בתוך התיק בגדים להחלפה, מוצץ אם צריך, בקבוק מים שיהיה בהישג יד, אם מדובר בפעוט הרי שבתיק יהיו חיתולים, מגבונים ומשחה, יש הורים שהתיק הזה ישמש גם אותם והם ישימו בו מפתחות של הבית או את הארנק שלהם ועוד. מכיוון שלכל הורה או ילד יהיו צרכים אחרים מהתיק הרי שטוב שאפשר כיום למצוא מגוון רחב של תיקים וממנו לבחור את התיק שיהיה הכי נכון ומתאים לכל מי שמסתובב עם הילד.

שתפו פוסט זה
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
הרגלים בריאים: מדריך לפעילות גופנית לילדים

בעולם המהיר של ימינו, שבו מסכים לעתים קרובות שולטים בזמן הפנאי, אי אפשר להפריז בחשיבות של פעילות גופנית, במיוחד עבור ילדים. פעילות גופנית היא לא רק אמצעי למניעת השמנת יתר ומחלות הקשורות בה; היא אבן יסוד לצמיחה והתפתחות בריאות, המשפיעה על ההתקדמות הגופנית, הנפשית, המוטורית, הקוגניטיבית והחברתית. משרד הבריאות בישראל מדגיש את החשיבות של פעילות אירובית יומית לילדים, ומדגיש את יתרונותיה הרבים. עם זאת, עידוד ילדים לאמץ פעילות גופנית בשגרת יומם יכול להיות מאתגר עבור הורים ומחנכים כאחד. מאמר זה נועד לספק מדריך מקיף כיצד לדרבן ילדים להיות פעילים, תוך הצעת טיפים מעשיים, דוגמאות לפעילויות מרתקות ואסטרטגיות להתגבר על מכשולים נפוצים. אימוץ פעילות גופנית מגיל צעיר מניח את היסודות לבריאות ולרווחה לכל החיים.

בלוג
מדרסים – לא רק לכאבי רגליים: כל היתרונות שלא ידעתם עליהם

דמיינו בעל ברית נסתר ששוכן בשקט בנעליכם, עובד ללא לאות כדי להחדיר נוחות לכל צעד שאתם עושים; גיבור אלמוני שיתרונותיו חורגים הרבה מעבר לתחומי הרתעת הכאב גרידא. מדרסים לנעליים, אותם מדרסים דיסקרטיים שלעתים קרובות מתעלמים מהם, הם אכן תחנות כוח של בריאות פודיאטרית, ומספקים תרופת פלא לא רק לכפות הרגליים אלא לרווחת הגוף כולו.