מתנות לידה שכל יולדת תרצה ותשמח לקבל

קרדיט תמונה: freepik

לידה היא אירוע משמח ומרגש – אך גם מאתגר ולא פשוט בכלל. מתנות ליולדת הן דרך להגיד מזל טוב ועל הדרך להמתיק את האירוע ולעזור לאמא בימים או בשבועות הראשונים ללידה.

אם אתם מחפשים מתנות ליולדת – בין אם לאחות, חברה קרובה, קרובת משפחה, קולגה וכו' – יש לנו כמה רעיונות שאי אפשר לטעות איתם וכל יולדת תשמח לקבל!

המתנה המפנקת: יום ספא

אם יש מתנה שכל יולדת בהחלט זקוקה לה היא יום של ניתוק ופינוק עם בן הזוג או לבד כדי למלא את המצברים, להתאושש מהלידה ולחזור רגועים ושלווים לשינוי החדש והמשמעותי בבית. לכן, מתנה מוצלחת במיוחד ליולדת היא יום ספא או עיסוי מפנק, שיוציא אותה לרגע מהבית וישים את הדגש עליה ועל ההחלמה שלה. תאמינו לנו – היא תעריך את זה מאוד!

המתנה הפרקטית: יועצת שינה

אם אתם מחפשים מתנות ליולדת שהן קצת יותר פרקטיות, ייעוץ של יועצת שינה בהחלט יכול לעשות את העבודה, בעיקר אם מדובר על תינוק ראשון, כשהכל עדיין מבלבל ולא ברור. יועצת שינה תעזור להרגיל את התינוק לשינה בריאה, להבין מהי ההתנהלות הנכונה בשינה ובשיגרה וכן לעזור להורים להבין את הילד ואת צרכיו כדי לתת את המענה הנכון ביותר לבכי.

המתנה הבריאה: אימון לאחרי לידה

לא צריך לפרט בהרבה מילים את מה שעובר על אישה אחרי לידה ועל השינויים המשמעותיים בגוף האישה. חזרה לאימון אחרי לידה היא חשובה מאוד ויכולה לחזק הן את הגוף והן את הנפש. היום אפשר למצוא תוכניות אימונים הייעודיות לנשים אחרי לידה, המשלבות התעמלות, יוגה ותנועה. מתנות ליולדת יכולות להיות מנויים למקומות כאלו.

המתנה המרגשת: צילומי ניובורן

צילומי ניובורן הם צילומים מקסימים של התינוק בימיו הראשונים, והם מזכרת נהדרת שתישאר לכל החיים. אם אתם מחפשים לרכוש מתנות ליולדת שהן מקוריות, מרגשות וחד פעמיות, אין ספק שצילומי ניו בורן הם רעיון מקסים שישמח כל יולדת.

המתנה המתוקה: מגש פירות

אחת המתנות הקלאסיות ליולדת היא מגש פירות מפנק, או לחילופין מארז שוקולדים או אף אוכל של ממש, כמו מגש סושי או אוכל להמשך השבוע. כל יולדת יודעת כמה קשים הם הימים הראשונים וכמה עזרה צריך; לכן, מתנה הקשורה לאכול או מתנה מתוקה בהחלט יכולות לעזור.

המתנה הרוחנית: מפת כוכבים

מתנה מקורית, מתוקה וסמלית היא מפת כוכבים של היום בו התינוק/ת נולדו. המפה מגיעה כתמונה אישית המראה את סידור הכוכבים ביום שהתינוק נולד. ניתן לתלות אותה על הקיר בחדר של הקטנטן או להניח על המדף.

המתנה שתמיד תצליח: תנו לה את הבחירה!

אם אתם לא בטוחים איזו מתנות ליולדת כדאי לרכוש, תוכלו לתת ליולדת עצמה את הבחירה. ישנן רשתות שכל ההורים אוהבים לרכוש מהן, כמו סופר פארם, שילב, בייביסיטר וכו'. תוכלו לתת ליולדת מתנה לרכישה בתקציב שתבחרו, כך שהיא תוכל לבחור בעצמה באיזו רשת לרכוש ומה היא הכי צריכה.

 

שתפו פוסט זה
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
הרגלים בריאים: מדריך לפעילות גופנית לילדים

בעולם המהיר של ימינו, שבו מסכים לעתים קרובות שולטים בזמן הפנאי, אי אפשר להפריז בחשיבות של פעילות גופנית, במיוחד עבור ילדים. פעילות גופנית היא לא רק אמצעי למניעת השמנת יתר ומחלות הקשורות בה; היא אבן יסוד לצמיחה והתפתחות בריאות, המשפיעה על ההתקדמות הגופנית, הנפשית, המוטורית, הקוגניטיבית והחברתית. משרד הבריאות בישראל מדגיש את החשיבות של פעילות אירובית יומית לילדים, ומדגיש את יתרונותיה הרבים. עם זאת, עידוד ילדים לאמץ פעילות גופנית בשגרת יומם יכול להיות מאתגר עבור הורים ומחנכים כאחד. מאמר זה נועד לספק מדריך מקיף כיצד לדרבן ילדים להיות פעילים, תוך הצעת טיפים מעשיים, דוגמאות לפעילויות מרתקות ואסטרטגיות להתגבר על מכשולים נפוצים. אימוץ פעילות גופנית מגיל צעיר מניח את היסודות לבריאות ולרווחה לכל החיים.

בלוג
מדרסים – לא רק לכאבי רגליים: כל היתרונות שלא ידעתם עליהם

דמיינו בעל ברית נסתר ששוכן בשקט בנעליכם, עובד ללא לאות כדי להחדיר נוחות לכל צעד שאתם עושים; גיבור אלמוני שיתרונותיו חורגים הרבה מעבר לתחומי הרתעת הכאב גרידא. מדרסים לנעליים, אותם מדרסים דיסקרטיים שלעתים קרובות מתעלמים מהם, הם אכן תחנות כוח של בריאות פודיאטרית, ומספקים תרופת פלא לא רק לכפות הרגליים אלא לרווחת הגוף כולו.