מתנות למשפחה בחג הפסח

pexels-freestocksorg-749354

 

בכל שנה אתם קונים מתנות למשפחה לכבוד חג הפסח. בכל שנה זה דורש מכם תקציב לא קטן ומאמץ לא קטן למצוא את המתנה המתאימה לכל אחד מבני המשפחה, אבל השנה אתם יכולים לעשות את זה קצת אחרת. איך בדיוק יכולה הפרקטיקה של בתי עסק המעניקים מתנות לעובדים וללקוחות שלהם, ללמד אתכם גם על הענקת מתנות למשפחה בחג הפסח? על כך בשורות הבאות.

 

מתנה עם אמירה

בחירת מתנות היא משימה שרובנו ממש לא אוהבים להיות מעורבים בה וכאשר אנחנו נדרשים לבחור מתנה לכל אחד מבני המשפחה, מתנה לפסח להורים, המשימה הופכת למשימה בלתי אפשרית עבור רובנו. במצב זה, התוצאה תהיה בדרך כלל עגומה כשבניסיון לרצות את כולם, לא נצליח לרצות אף אחד. במקום זה, אפשר למצוא ערך שהוא מכנה משותף לכל בני המשפחה ובהתאם לכך להעניק לכולם את אותה מתנה, מהלך שבעצמו משקף ערך חשוב של אחידות, שוויון ואחווה משפחתית. כך למשל, תוכלו להעניק לכל אחד מבני המשפחה שרשרת עם תליון זהה לכולם – מעין שרשרת משפחתית עם אמירה חזקה מאוד של אחווה ואחדות. תוכלו גם לבחור שני סוגים של מתנות – כוס תרמית מעוצבת ואלגנטית עם עיטורי כרום למבוגרים במשפחה, שיכולים להפיק ממנה המון תועלת בכל בוקר כשהם יוצאים לעבודה, ומשחק אתגרי מהנה לכל החבר'ה הצעירים.

 

בונים מתנה בצורה חכמה

ובכל זאת, מתנות למשפחה בחג הפסח הן מתנות שצריכות להיות מיוחדות יותר מהמתנות אותן אנו מעניקים לאורך השנה כולה ומהסיבה הזאת, כדאי לבנות את המתנה אולי ממספר מרכיבים, במיוחד כשבוחרים מתנה לאמא לפסח. כך למשל, תוכלו לבנות מתנה שכוללת בתוכה שובר קנייה בסך 50 או 100 ₪, או שובר קנייה בחנות הספרים או האופנה בקניון ולהשלים אותה עם מתנה פיזית נוספת. הרעיון הוא שכאשר אתם בוחרים מתנה אחידה לכל בני המשפחה, אתם גם חוסכים לעצמכם את המאמץ הנדרש בבחירת מתנה לכל אחד בנפרד ואתם גם חוסכים לא מעט כסף, שאותו תוכלו להפנות לבניית מתנה מפנקת יותר אבל בצורה חכמה יותר.

מתנות למשפחה בחג הפסח אפשר להזמין מחברות המציעות מוצרי פרסום וקידום לבתי עסק, אצלן תוכלו להזמין גם את המתנה עצמה וגם את האופציה של הדפסת מסר אישי על גבי כל אחד מהפריטים שתזמינו. אתם אולי לא רגילים לשיטה הזאת של הענקת מתנות בתוך המשפחה, אבל אחרי שתנסו את זה פעם אחת ספק אם תרצו לוותר על זה גם בפסח הבא.

שתפו פוסט זה
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
הרגלים בריאים: מדריך לפעילות גופנית לילדים

בעולם המהיר של ימינו, שבו מסכים לעתים קרובות שולטים בזמן הפנאי, אי אפשר להפריז בחשיבות של פעילות גופנית, במיוחד עבור ילדים. פעילות גופנית היא לא רק אמצעי למניעת השמנת יתר ומחלות הקשורות בה; היא אבן יסוד לצמיחה והתפתחות בריאות, המשפיעה על ההתקדמות הגופנית, הנפשית, המוטורית, הקוגניטיבית והחברתית. משרד הבריאות בישראל מדגיש את החשיבות של פעילות אירובית יומית לילדים, ומדגיש את יתרונותיה הרבים. עם זאת, עידוד ילדים לאמץ פעילות גופנית בשגרת יומם יכול להיות מאתגר עבור הורים ומחנכים כאחד. מאמר זה נועד לספק מדריך מקיף כיצד לדרבן ילדים להיות פעילים, תוך הצעת טיפים מעשיים, דוגמאות לפעילויות מרתקות ואסטרטגיות להתגבר על מכשולים נפוצים. אימוץ פעילות גופנית מגיל צעיר מניח את היסודות לבריאות ולרווחה לכל החיים.

בלוג
מדרסים – לא רק לכאבי רגליים: כל היתרונות שלא ידעתם עליהם

דמיינו בעל ברית נסתר ששוכן בשקט בנעליכם, עובד ללא לאות כדי להחדיר נוחות לכל צעד שאתם עושים; גיבור אלמוני שיתרונותיו חורגים הרבה מעבר לתחומי הרתעת הכאב גרידא. מדרסים לנעליים, אותם מדרסים דיסקרטיים שלעתים קרובות מתעלמים מהם, הם אכן תחנות כוח של בריאות פודיאטרית, ומספקים תרופת פלא לא רק לכפות הרגליים אלא לרווחת הגוף כולו.