ציוד מאסט לקיץ להורים שבינינו

קרדיט עבור:freepik

עונת הקיץ יכולה להיות מאתגרת מאד בישראל, בשל מזג האוויר החם והלח במשך שעות ארוכות של היממה. לשם כך יש הורים רבים שמצטיידים מבעוד מועד עם אביזרים שונים שיכולים להקל על השגרה היומיומית עם הילדים בימים החמים ודואגים מראש להרבה מאד תעסוקה. אז מה קיים בשום ובמה כדאי לבחור?

מה כדאי שיהיה בבית בקיץ?

חשוב לדעת שהתחום של ציוד ואביזרים לילדים נחשב לרחב ומגוון מאד ולכן כאשר רוצים לבחור ציוד לילדים לקיץ צריך לחשוב על הגיל של הילדים, על הפעולות שהם מסוגלים לבצע וכמובן שצריך לקחת בחשבון שאלות של בטיחות בתוך הבית או בגינה. מי שיש לו חצר גדולה יאהב לשבת בה בשעות הנעימות ולכן אם יש תינוק בבית כדאי שיהיה גם לול קמפינג שהתינוק יוכל לישון בו באין מפריע בלי שיהיה צורך להיכנס איתו אל תוך הבית. יש מגוון רחב של משחקים שמתאימים לחצר, מתקנים מתנפחים לבריכה או טרמפולינה היא גם רעיון לא רע.

 

למה חשוב להיערך לקראת הקיץ מבעוד מועד?

כשיהיה חם מאד בחוץ וההורים רק ירצו לשבת בתוך הבית עם המזגן – יהיה מאוחר מדי להתחיל לחשוב איך יהיה הכי נכון או כדאי להעסיק את הילדים. מכאן שחשוב מאד להצטייד במה שצריך כבר לפני שמתחיל הקיץ וכך הילדים יהיו חופשיים לעצמם ויידעו בדיוק מה יש להם לעשות. לפעמים אפשר להצטייד בכמה וכמה פריטים או אביזרים אך לא לחשוף את כולם לעיניהם של הילדים, אלא רק כאשר מתחילים להרגיש שהם ממצים את מה שיש ומחפשים תעסוקה חדשה. כאשר בוחרים משחקים וצעצועים שגם מתאימים לילדים מבחינת הגילאים שלהם וגם קולעים לתחומי העניין שלהם – אין ספק שזה יהיה מוצלח במיוחד.

 

כשבוחרים נכון – הקיץ יעבור בכיף גדול!

כאשר התעסוקה שיש לילדים מתאימה למה שההורים אוהבים לעשות אין ספק שזה מה שיהפוך את הקיץ לנוח ונעים או אפילו מהנה ומלא בכיף. כאשר ההורים יושבים בכיף בגינה עם התינוק שישן בתוך לול קמפינג – אין ספק שהם עשו את הבחירה הנכונה והם יכולים להיות בטוחים שהלול הזה יהיה בשימוש הרבה מאד. הלול יתלווה אל בני המשפחה כאשר הם ייסעו לטיול בשטח או ללינה בבית מלון והתינוק שכבר מכיר את הלול ורגיל לישון בו ירגיש בנוח ויירדם בצורה חלקה ומהירה ללא תקלות או עיכובים. הוא ירגיש שמדובר בחפץ שהוא מכיר מהבית ואוהב מאד לשכב לישון או לשחק בו.

שתפו פוסט זה
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
הרגלים בריאים: מדריך לפעילות גופנית לילדים

בעולם המהיר של ימינו, שבו מסכים לעתים קרובות שולטים בזמן הפנאי, אי אפשר להפריז בחשיבות של פעילות גופנית, במיוחד עבור ילדים. פעילות גופנית היא לא רק אמצעי למניעת השמנת יתר ומחלות הקשורות בה; היא אבן יסוד לצמיחה והתפתחות בריאות, המשפיעה על ההתקדמות הגופנית, הנפשית, המוטורית, הקוגניטיבית והחברתית. משרד הבריאות בישראל מדגיש את החשיבות של פעילות אירובית יומית לילדים, ומדגיש את יתרונותיה הרבים. עם זאת, עידוד ילדים לאמץ פעילות גופנית בשגרת יומם יכול להיות מאתגר עבור הורים ומחנכים כאחד. מאמר זה נועד לספק מדריך מקיף כיצד לדרבן ילדים להיות פעילים, תוך הצעת טיפים מעשיים, דוגמאות לפעילויות מרתקות ואסטרטגיות להתגבר על מכשולים נפוצים. אימוץ פעילות גופנית מגיל צעיר מניח את היסודות לבריאות ולרווחה לכל החיים.

בלוג
מדרסים – לא רק לכאבי רגליים: כל היתרונות שלא ידעתם עליהם

דמיינו בעל ברית נסתר ששוכן בשקט בנעליכם, עובד ללא לאות כדי להחדיר נוחות לכל צעד שאתם עושים; גיבור אלמוני שיתרונותיו חורגים הרבה מעבר לתחומי הרתעת הכאב גרידא. מדרסים לנעליים, אותם מדרסים דיסקרטיים שלעתים קרובות מתעלמים מהם, הם אכן תחנות כוח של בריאות פודיאטרית, ומספקים תרופת פלא לא רק לכפות הרגליים אלא לרווחת הגוף כולו.