צילומי גיל שנה

קרדיט תמונה: freepik

התינוק שלכם כבר הגיע לגיל שנה? מזל טוב! צילומי גיל שנה מתאימים למי שאוהב מזכרות, למי שרוצה תמונות אומנותיות ומקצועיות וכמובן, מי שרוצה לרשום את הילד לסוכנות. כיום בארץ ניתן לצלם תינוקות אך ורק לאחר גיל שנה ולכן צילומי גיל שנה נפוצים בקרב הורים רבים.

 

מה החשיבות של צלם מקצועי?

הדבר החשוב והמרכזי שאתם חייבים לעשות לפני שאתם בוחרים בצלם הוא לעשות סקר שוק קצרצר. קיימים היום צלמים רבים בשוק, פרילנסרים שלכל אחד מהם את ההכשרה שלו (לא לכולם יש הכשרה, לחלק יש פשוט כישרון). כשאתם בוחנים צלמים אתם רוצים לוודא תחילה שלאותו בעל מקצוע יש הכשרה מתאימה בצילום ילדים בגיל שנה. למה זה כל כך חשוב? צילום ילדים בגיל שנה אינו פשוט, על בעל המקצוע לדעת איך "להפעיל" את הילד, איך להימנע ממצבים בהם התינוק מרגיש פחד או חוסר נוחות.

 

במהלך הצילומים ההורה המלווה צריך גם הוא להיות שותף פעיל במהלך הצילום. חשוב תמיד שהצילומים יעשו בצמוד לאדם אותו התינוק שלכם מכיר באופן טוב ומרגיש בנוח איתו. במהלך הצילום בזמן שהצלם מצלם את התמונות על ההורה להיות במבט עם הילד. כמו כן, חשוב לראות איך התינוק מגיב למצלמה, האם הוא חושש ממנה, מהקולות היוצאים במהלך הצילום, הפלאשים. צלם מנוסה יידע לגרום לתינוק להרגיש בנוח במהלך הצילומים, ונגלה לכם סוד – יותר פשוט לגרום לתינוק להרגיש בנוח מהמצלמה מאשר אדם בוגר.

 

כמה עולים צילומי גיל שנה?

המחיר עבור צילומי גיל שנה משתנים בהתאם למספר גורמים, בין היתר המקום בו יבוצע הצילום, ועד לצילומים מיוחדים לסוכנויות וכד'. המחירים נעים בטווח של 500 ש"ח עד כ-1,200 ש"ח, המחיר הוא כולל עריכת התמונות. בדרך כלל ההורה בוחר מספר תמונות אותן ירצה לשלוח לעריכה ואילו יתר התמונות ישלחו ללא עריכה. כמות התמונות עולה ברוב המקרים על 70 תמונות בסשן רגיל. כמובן שבמהלך הצילומים נצלם את התינוק עם הוריו.

 

במה מלבישים את התינוק?

הלבשת התינוק במהלך הצילומים יכולה להיות מעט מבלבלת. ההמלצה שלנו היא לבוא באופן טבעי, באופן בו אתן מלבישות את התינוק ביומיום. כמו כן, רצוי להוסיף בגדים חגיגיים, כמו בגדים לארוחת חג. מבעד לכך נבצע עוד צילומים שיכולים להיות ללא חולצה ומכנס, רק עם טיטול. לאחר בחירת הצלם תוכלו להתייעץ עם בעל המקצוע ולראות גם בקטלוג התמונות שלו איך מלבישים את התינוק.

 

טיפ קטן מאיתנו

כדי להפוך את יום הצילומים לפשוט ומהנה אנחנו ממליצים לכם לבוא עם כל הציוד הנדרש כמו צעצועים לתינוק, אוכל ושתייה. הצילומים יכולים להיות מעייפים ולכן חשוב לדאוג שהילד שלכם יישן לפני הצילומים ולא יירדם במהלכם. זכרו, בחירת צלם מקצועי תענה לכם על כל השאלות ותסיר חששות במהלך הצילומים.

 

שתפו פוסט זה
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
הרגלים בריאים: מדריך לפעילות גופנית לילדים

בעולם המהיר של ימינו, שבו מסכים לעתים קרובות שולטים בזמן הפנאי, אי אפשר להפריז בחשיבות של פעילות גופנית, במיוחד עבור ילדים. פעילות גופנית היא לא רק אמצעי למניעת השמנת יתר ומחלות הקשורות בה; היא אבן יסוד לצמיחה והתפתחות בריאות, המשפיעה על ההתקדמות הגופנית, הנפשית, המוטורית, הקוגניטיבית והחברתית. משרד הבריאות בישראל מדגיש את החשיבות של פעילות אירובית יומית לילדים, ומדגיש את יתרונותיה הרבים. עם זאת, עידוד ילדים לאמץ פעילות גופנית בשגרת יומם יכול להיות מאתגר עבור הורים ומחנכים כאחד. מאמר זה נועד לספק מדריך מקיף כיצד לדרבן ילדים להיות פעילים, תוך הצעת טיפים מעשיים, דוגמאות לפעילויות מרתקות ואסטרטגיות להתגבר על מכשולים נפוצים. אימוץ פעילות גופנית מגיל צעיר מניח את היסודות לבריאות ולרווחה לכל החיים.

בלוג
מדרסים – לא רק לכאבי רגליים: כל היתרונות שלא ידעתם עליהם

דמיינו בעל ברית נסתר ששוכן בשקט בנעליכם, עובד ללא לאות כדי להחדיר נוחות לכל צעד שאתם עושים; גיבור אלמוני שיתרונותיו חורגים הרבה מעבר לתחומי הרתעת הכאב גרידא. מדרסים לנעליים, אותם מדרסים דיסקרטיים שלעתים קרובות מתעלמים מהם, הם אכן תחנות כוח של בריאות פודיאטרית, ומספקים תרופת פלא לא רק לכפות הרגליים אלא לרווחת הגוף כולו.