רכישת בגדי תינוקות אונליין: שיקולים שכדאי לקחת בחשבון לפני קניה

אתרי המכירות המקוונות הפכו לטרנד החם של השנה – אנחנו קונים באינטרנט מוצרי מזון, רהיטים, כלי בית, ומוצרי טכנולוגיה וכמובן – בגדי תינוקות.

ולמה שלא נקנה אונליין בגדים לקטנטנים שלנו? אתרי האונליין מאפשרים לנו לצאת לקניות גם כשאנחנו יושבים בבית, וחוסכים לנו זמן רב של נסיעות, חיפושי חניה ושיטוט בחנויות יחד עם תינוק שלא תמיד מתעניין כמונו בשופינג.

בנוסף, כאשר מדובר ברכישת בגדי תינוקות, אין צורך במדידה, גם כשהרכישה נעשית בחנות או בקניון. בחירת הבגד מתבצעת על פי המידה או גיל התינוק. כך שגם בנקודה הזו לחנויות הפיזיות אין יתרון משמעותי על חנויות האונליין.

האינטרנט מציע אין סוף אפשרויות לקניית בגדי תינוקות אונליין, וזו האחריות שלנו כצרכנים וכהורים לוודא שאנחנו מבצעים את הרכישות באתר אמין המשלב גם איכות מוצרים טובה וגם מחיר נוח.

ישנם מספר שיקולים מרכזיים ברכישת בגדים לתינוקות ולילדים:

איכות – האפשרות למשש את הבד, להרגיש כמה הוא רך, גמיש ונעים, נמנעת מאיתנו בעת רכישת בגדים באונליין. לכן חשוב לרכוש את הבגדים באתר המציין בפירוט את הרכב הבד של הבגד ולכל הפחות מתייחס לאיכות, כביסה נדרשת ועוד.

מחיר – אתרים שונים מציעים מחירים שונים, המגיעים לפעמים לסכומים מגוחכים. זכרו כי ברוב המקרים מחירים נמוכים מדי עשויים להעיד על איכות המוצר, שבסופו של דבר יעלה לכם ביוקר. בגדי תינוקות בדרך כלל זולים גם באתרים המוכרים והאיכותיים, כך שאין צורך להסתכן יתר על המידה בשביל חסכון של כמה שקלים.

זמן אספקה – עקב האכילס של הרכישות באינטרנט זהו נושא האספקה, מרכיב משמעותי ברכישת פרטי לבוש לתינוקות שגדלים מהר. אנשים רבים מעדיפים לבצע את הרכישות באתר של רשת גדולה ומוכרת מתוך היכרות עם המוצר, אך פעמים רבות דווקא רשתות החנויות הגדולות שמעניקות עדיפות לחנויות הפיזיות, מתקשות מעט בעמידה בזמני האספקה של המוצרים שנרכשו אונליין.

בביצוע רכישה באתרים הבינלאומיים זמן האספקה תלוי בגורמים רבים, מיצרניות המוצר ועד חברות השליחויות בארץ ובחו"ל, ויכול להמשך זמן ארוך במיוחד. גם אם לנו יש סבלנות להמתין, התינוק שלנו לא עוצר ומחכה וממשיך לגדול, ובסופו של דבר אנו עלולים לקבל פריט שכבר לא מתאים למידותיו של התינוק. דווקא החנויות הקטנות, המשפחתיות, ידועות בזמני משלוח מהירים.

 

מוכנים להצטרף לטרנד האונליין? קבלו מספר טיפים חשובים לרכישת בגדי תינוקות אונליין

בדקו את עלות המשלוח – עלויות המשלוח משתנות מאתר לאתר ועשויות להות גבוהות, במיוחד כשמדובר באתרים מחו"ל. לרוב אנו נחשפים לעלות המשלוח רק כשאנו ניגשים לקופה בסיום הקניה, ולעיתים מחירם הנמוך יחסית של בגדי תינוקות ויצר מצב בו עלות המשלוח עולה על מחיר ההזמנה.

כדי לחסוך בעלויות המשלוח, ניתן לרכוש מספר פריטים גדול בקניה אחת – כך שתשלמו רק פעם אחת על משלוח. אם אפשר, בצעו את הרכישה באתר שמציע משולח חינם בקניה מעל סכום מסוים.

 

בדקו את מדיניות ההחזרה – ברכישת בגדי תינוקות באינטרנט אנחנו לוקחים בחשבון את הסיכוי שהמוצר שנקבל הוא לא בדיוק המוצר שדמיינו. רכישת הבגדים באתר המאפשר החזרה או החלפה של הבגדים בצורה נוחה ובמינימום הוצאה מצידכם, תעניק לכם שקט נפשי במהלך הקניה ואחריה.

 

כל המרבה הרי זה משובח – מי שכבר הלביש תינוק יודע כמה חשיבות יש לכל פריט קטן בבגד – הכפתורים, הרוכסנים והתיקתקים, מגיני הידיים, הרגליים והכובעים, הגומיות והשרוכים – לכל אחד מהם השפעה משמעותית על נוחות הבגד לתינוק ולהורה המטפל בתינוק. רכשו את הבגדים באתר המפרט כמה שיותר על הבגד – מהאקססוריז ועד לצורות הסגירה.

שתפו פוסט זה
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
הרגלים בריאים: מדריך לפעילות גופנית לילדים

בעולם המהיר של ימינו, שבו מסכים לעתים קרובות שולטים בזמן הפנאי, אי אפשר להפריז בחשיבות של פעילות גופנית, במיוחד עבור ילדים. פעילות גופנית היא לא רק אמצעי למניעת השמנת יתר ומחלות הקשורות בה; היא אבן יסוד לצמיחה והתפתחות בריאות, המשפיעה על ההתקדמות הגופנית, הנפשית, המוטורית, הקוגניטיבית והחברתית. משרד הבריאות בישראל מדגיש את החשיבות של פעילות אירובית יומית לילדים, ומדגיש את יתרונותיה הרבים. עם זאת, עידוד ילדים לאמץ פעילות גופנית בשגרת יומם יכול להיות מאתגר עבור הורים ומחנכים כאחד. מאמר זה נועד לספק מדריך מקיף כיצד לדרבן ילדים להיות פעילים, תוך הצעת טיפים מעשיים, דוגמאות לפעילויות מרתקות ואסטרטגיות להתגבר על מכשולים נפוצים. אימוץ פעילות גופנית מגיל צעיר מניח את היסודות לבריאות ולרווחה לכל החיים.

בלוג
מדרסים – לא רק לכאבי רגליים: כל היתרונות שלא ידעתם עליהם

דמיינו בעל ברית נסתר ששוכן בשקט בנעליכם, עובד ללא לאות כדי להחדיר נוחות לכל צעד שאתם עושים; גיבור אלמוני שיתרונותיו חורגים הרבה מעבר לתחומי הרתעת הכאב גרידא. מדרסים לנעליים, אותם מדרסים דיסקרטיים שלעתים קרובות מתעלמים מהם, הם אכן תחנות כוח של בריאות פודיאטרית, ומספקים תרופת פלא לא רק לכפות הרגליים אלא לרווחת הגוף כולו.