שמות לבנים בהשראת שירים

קרדיט תמונה FREEPIK

לכל אדם יש שירים המועדפים עליו, אלו שירים המשפיעים על חיינו ולא פעם הם יכולים לשמש כמקור השראה לבחירת השם לבן שזה עתה נולד. שיר אהוב ומרגש יכול לשמש כהשראה לבחירת שם לבנכם החדש, כמובן בהסכמה משותפת של בני הזוג, והמקור לשם יכול להיות בשיר עברי ותיק מתקופת הילדות, שיר פופולרי מהתקופה האחרונה או שיר לועזי מחו"ל.

אם אתם מחפשים שמות לבנים בהשראת שירים מיוחדים ומרגשים, כדאי לכם לקרוא את הכתבה שהכנו עבורכם. בכתבה תמצאו מספר רעיונות לשמות המתאימים לבנים, כל השמות הם בהשראת שירים מוכרים יחסית מתקופות שונות בחיינו.

דוגמאות פופולריות לשמות של בנים המופיעים בשירים מוכרים

הזמר שימי תבורי הקדיש שיר מרגש ואוהב לבנו אלירן, השיר כולל פסקאות כמו "אלירן איתי בתוך ביתי, אלירן שלי בנשמתי הוא בא אלי, אל תוך חיי, אני נושא בשתי ידי את אלירן שלי". אמנם כולנו מכירים בעיקר את בן אל תבורי, אך גם אלירן הפך עם הזמן לסלבס מוכר, והשיר אודותיו נחשב לאהוב ולפופולרי במיוחד.

אם חשבתם להעניק את השם גיא לתינוק החדש שרק נולד, כדאי שתדעו כי השם מופיע בשירו של הזמר משה בקר, שיר המוקדש לבנו הבכור שנקרא גיא. את השיר כתבה נעמי שמר.

גם איה כורם הקדישה שיר מרגש ואותנטי לאהוב ליבה ושמו יונתן. השיר כולל שורות כמו "כי אמא לא הכירה את יונתן שפירא". אגב, יונתן שפירא הפך לטייס מצטיין, והזמרת הידועה התאהבה בו ולדבריה הוא שבר את ליבה.

יוסי – כוכב השמות בשירים לכל הגילאים

כדאי לדעת כי השם יוסי מופיע בלא מעט שירים ישראליים, רובם שירים ותיקים מלפני כמה עשרות שנים. חיים נחמן ביאליק פרסם את שיר הילדים המפורסם "מקהלת נוגנים" ובו מופיעים כמה שמות לבנים, למשל יוסי בכינור ומשה בחצוצרה. השם יוסי מופיע גם בשיר "יוסי, ילד שלי מוצלח" של ע. הלל, השיר הופיע בספר ילדים והולחן על ידי סשה ארגוב, וכמובן שיש לו שלל גרסאות וביצועים.

גם היוצר והאמן הידוע ברי סחרוף הקדיש שיר ליוסי – השיר "כמה יוסי" מתאר את ילדותו של הזמר בבת ים ומעיד עד כמה השם היה פופולרי בעבר.

הזמרת שרון ליפשיץ הייתה האחת הזמרות האהובות והמצליחות בשנות ה-80, ואחד הלהיטים המוכרים שלה הוא גידי. השיר נכתב במקור כבדיחה על ידי היוצר דן תורן והוא עוסק בחבר ילדותה של הזמרת שעזב את ישראל ושמו כמובן גידי (גדעון יובל).

רחל המשוררת פרסמה הרבה מאוד שירים בחייה, ולמרות שלא היו לה ילדים, היא כתבה שיר מרגש המעיד על כמיהתה לבן זכר העונה לשם אורי. יש עוד שלל דוגמאות ורעיונות לבחירת שמות לבנים בהשראת שירים מהארץ ומחו"ל, לכן כדאי לעבור על רשימת השירים שלכם באפליקציה, לקבל השראה ולבחור יחד עם בן או בת הזוג את השם המתאים ביותר לתינוק שזה עתה הגיח לעולם.

 

שתפו פוסט זה
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
הרגלים בריאים: מדריך לפעילות גופנית לילדים

בעולם המהיר של ימינו, שבו מסכים לעתים קרובות שולטים בזמן הפנאי, אי אפשר להפריז בחשיבות של פעילות גופנית, במיוחד עבור ילדים. פעילות גופנית היא לא רק אמצעי למניעת השמנת יתר ומחלות הקשורות בה; היא אבן יסוד לצמיחה והתפתחות בריאות, המשפיעה על ההתקדמות הגופנית, הנפשית, המוטורית, הקוגניטיבית והחברתית. משרד הבריאות בישראל מדגיש את החשיבות של פעילות אירובית יומית לילדים, ומדגיש את יתרונותיה הרבים. עם זאת, עידוד ילדים לאמץ פעילות גופנית בשגרת יומם יכול להיות מאתגר עבור הורים ומחנכים כאחד. מאמר זה נועד לספק מדריך מקיף כיצד לדרבן ילדים להיות פעילים, תוך הצעת טיפים מעשיים, דוגמאות לפעילויות מרתקות ואסטרטגיות להתגבר על מכשולים נפוצים. אימוץ פעילות גופנית מגיל צעיר מניח את היסודות לבריאות ולרווחה לכל החיים.

בלוג
מדרסים – לא רק לכאבי רגליים: כל היתרונות שלא ידעתם עליהם

דמיינו בעל ברית נסתר ששוכן בשקט בנעליכם, עובד ללא לאות כדי להחדיר נוחות לכל צעד שאתם עושים; גיבור אלמוני שיתרונותיו חורגים הרבה מעבר לתחומי הרתעת הכאב גרידא. מדרסים לנעליים, אותם מדרסים דיסקרטיים שלעתים קרובות מתעלמים מהם, הם אכן תחנות כוח של בריאות פודיאטרית, ומספקים תרופת פלא לא רק לכפות הרגליים אלא לרווחת הגוף כולו.