איך בוחרים כרית הריון?

קרדיט תמונה: freepik

בזמן הריון אחד הדברים החשובים ביותר לך ולתינוק שלך הוא שינה בריאה. במיוחד לאחר חודש שלישי להריון אתן מרגישות שאין תנוחה אחת שיכולה להיות נוחה לכן לשינה מושלמת, כל לילה הופך לאתגר חדש. כרית הריון יכולה לעזור לכן לישון כמו שצריך סוף סוף.

 

האם באמת צריך את זה?

כאשר אתן נמצאות בהריון לישון על הבטן זה כמעט בלתי אפשרי, אולי בחודשים הראשונים. לישון על הגב יותר פשוט אבל גם עם קושי רב. הדרך הטובה ביותר לישון בזמן היריון הוא על הצד (וגם הכי בריא לתינוק). כרית היריון שימושית בדיוק בשביל זה, כריות אלו מעניקות לכן תמיכה במהלך השינה. התמיכה היא לכל הגוף, לברכיים, לגב, לבטן ועוד. במקום לקום תפוסות ועם כאבים, הכרית תעניק לכן את החופשיות לישון כמו שצריך ולא לחוש כאבים ועייפות בגלל שינה לא רצופה.

 

ככה תבחרו נכון:

  1. צורה – שתי הצורות הפופולריות ביותר של כרית הריון היא אחת שעוטפת אתכן מלפנים ומאחור ואילו הצורה השנייה היא רק לצד אחד. היתרון בצורה הראשונה היא שניתן להכניס את הכרית מתחת לראש ובין הברכיים והחלק השני של הכרית עוטף את הגב בצורה נוחה. הבחירה בצורה צריכה להיות תלויה בהיכן אותן חשות אי נוחות במהלך השינה.
  2. חומר – הבחירה בחומר ממנו עשויה הכרית היא חשובה מכיוון שיש כריות שירגישו לכן חמות מאוד ואילו האחרות לא יגרמו לכן תחושה של חום. הבחירה המומלצת היא לבחור בכרית שעשויה כותנה ולא פוליאסטר שהוא בד פחות נושם. מלבד לכך, שימו לב האם יש לכן רגישות כלשהי לחומר כזה או אחר ולכן, העדיפות תהיה לכותנה אורגנית.
  3. תוצרת הארץ – חשוב לבחור כרית הריון תוצרת הארץ כדי שלכל מקום של שאלות או צורך בהחזרת המוצר לא תצטרכו להיות מול בירוקרטיה קשוחה. מלבד לכך, המחיר יהיה נמוך יותר בהשוואה למוצרים אשר מיובאים מחו"ל.
  4. ציפוי ומילוי – כרית הריון מגיעות עם שני ציפויים, האחד לחלק החיצוני של הכרית והשני הוא עבור החלק הפנימי. חשוב לבחור בכרית עם ציפוי נוח להסרה שתוכלו לכבס אותו בקלות. מילוי איכותי יהיה מילוי רך מסוג הולופייבר, המינון של המילוי חייב להיות בהתאם להוראות היצרן, לא דחוס מדי אך גם לא דל מדי.

 

כמה זה עולה?

המחיר של כרית הריון תלוי במקום ממנו אתן בוחרות לרכוש את הכרית. היום ניתן למצוא מחירים מגוונים, המחיר של כרית הריון יכול להתחיל מכ-90 ש"ח ועד 400 ש"ח. המחיר הממוצע לכרית איכותית יהיה בטווח ה-200 ש"ח עד 270 ש"ח. בדרך כלל, המחירים הזולים יכללו כריות במינון לא נכון של מילוי ולכן לאחר שימוש מספר פעמים תתחילו להרגיש חוסר נוחות במהלך השינה והתמיכה לגוף לא תהיה אפקטיבית.

 

שתפו פוסט זה
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
בלוג
מדרסים – לא רק לכאבי רגליים: כל היתרונות שלא ידעתם עליהם

דמיינו בעל ברית נסתר ששוכן בשקט בנעליכם, עובד ללא לאות כדי להחדיר נוחות לכל צעד שאתם עושים; גיבור אלמוני שיתרונותיו חורגים הרבה מעבר לתחומי הרתעת הכאב גרידא. מדרסים לנעליים, אותם מדרסים דיסקרטיים שלעתים קרובות מתעלמים מהם, הם אכן תחנות כוח של בריאות פודיאטרית, ומספקים תרופת פלא לא רק לכפות הרגליים אלא לרווחת הגוף כולו.

בלוג
5 טיפים לייעוץ זוגי מוצלח

ייעוץ זוגי יכול להיות כלי רב עוצמה לעזרה לזוגות להתמודד עם בעיות וקשיים במערכת היחסים שלהם. עם זאת, חשוב לזכור