חזיית הנקה לאיכות חיים מושלמת

קרדיט  תמונה: freepik

הרגע הזה בו הופכים להורים ובונים ומרחיבים את התא המשפחתי, הינו רגע קסום אשר מלווה בחוויות ואתגרים חלקם קשים יותר וחלקם קלים יותר, אך באופן כללי מדובר בחוויות מרגשות אשר ילוו אותנו למשך כל החיים. על מנת להפוך את תקופת ההורות המוקדמת לכמה שיותר נעימה ונוחה, יש להצטייד במוצרים אשר יהפכו את החיים לקלים ופשוטים יותר ובעיקר נוחים הן להורים והן לתינוק. חזיית הנקה, הינו מוצר מהפכני אשר הופך את חיי האמא לנוחים הרבה יותר מאשר היו ללא חזיית הנקה. מדובר על מוצר חובה לכל אם מניקה אשר מעוניינת גם להיראות נחשקת ואופנתית וגם להקל על עצמה בעת ההנקה, בטח כאשר היא מתבצעת מחוץ לבית ודורשת התארגנות גדולה יותר מאשר בבית. 

 

נוחות מקסימלית לאורך כל היממה

חזיית הנקה היא מוצר אבסולוטי אשר מספק את המעטפת הנוחה ביותר לאם המניקה בכל מקום בו היא נמצאת. מדובר על חזייה אשר עשויה מחומרים אלסטיים אשר מתמזגים עם הגוף עד כדי כך שלא מרגישים את הנוכחות של החזייה על הגוף אך חשים ביתרונות שהיא מספקת הן להרגשה הכללית על הגוף והן בפונקציונאליות שהיא משרה בפעולות הבסיסיות שהיא מאפשרת ובנוחות שהיא מספקת לכל אורך היום. 

חזיית הנקה מאפשרת להניק את התינוק בכל מקום ובכל שעה ביתר נוחות וללא כל מאמץ כאשר ניתן לתפעל את חזיית ההנקה ביד אחת וללא כל סרבול וביצוע פעולות מורכבות. בפעולה פשוטה אחת ניתן לפתוח את החזיה לצורך הנקה ובסופה לסגור אותה באופן פשוט ביותר ואינו מורכב וכל העת, ניתן להחזיק את התינוק ביד השנייה ועדיין לסגור או לפתוח את פתח ההנקה הנמצא בחזייה.

 

חזיות שאיבה המתאימות לכל משאבות הנקה

אחד היתרונות היותר גדולים של חזיות שאיבה, הן בכך שהן מתאימות לכל משאבות ההנקה של החברות הבכירות ביותר בשוק. מדובר ביתרון משמעותי בכך שהן אוניברסליות ולא צריך למצוא חזיות שאיבה אשר יתאימו באופן ספציפי לחברה מסוימת ולמשאבה ספציפית. בנוסף, חזיות שאיבה, מאפשרות לשאוב חלב ללא מגע ידיים כלומר, הן מספקות תמיכה מושלמת אשר מותירות את הידיים חופשיות לכל פעולה ומשימה שיש לעשות ואשר ניתן לעשותן בו זמנית עם שאיבת החלב ובכך לתעל את הזמן היקר של כל אמא, בטח בתקופת ההנקה הכה מאסיבית ומאתגרת.

באתר MAMA BEAR תוכלו למצוא מגוון מוצרי הנקה ולידה מהמשובחים והאכותיים ביותר בישראל!

שתפו פוסט זה
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
בלוג
מדרסים – לא רק לכאבי רגליים: כל היתרונות שלא ידעתם עליהם

דמיינו בעל ברית נסתר ששוכן בשקט בנעליכם, עובד ללא לאות כדי להחדיר נוחות לכל צעד שאתם עושים; גיבור אלמוני שיתרונותיו חורגים הרבה מעבר לתחומי הרתעת הכאב גרידא. מדרסים לנעליים, אותם מדרסים דיסקרטיים שלעתים קרובות מתעלמים מהם, הם אכן תחנות כוח של בריאות פודיאטרית, ומספקים תרופת פלא לא רק לכפות הרגליים אלא לרווחת הגוף כולו.

בלוג
5 טיפים לייעוץ זוגי מוצלח

ייעוץ זוגי יכול להיות כלי רב עוצמה לעזרה לזוגות להתמודד עם בעיות וקשיים במערכת היחסים שלהם. עם זאת, חשוב לזכור