כל מה שאתן צריכות לטיול האורבני שלכן עם התינוק החדש

קרדיט תמונה: freepik

תכנון ורכישה של הציוד הראשוני לקראת בואו של תינוק חדש לעולם, מלווים בהרבה התרגשות ולא מעט עצות והמלצות. חלק ניכר מן המוצרים ברכישה ילוו את הרך הנולד והוריו לשנים אחדות, ועל כן חשוב להשקיע ולבחור במוצרים מתאימים אשר ישתלבו בצרכים ובאורח החיים של המשפחה.

 

בחירת עגלה לתינוק

המוצר הראשון, החשוב ולרוב גם היקר ביותר, תהיה עגלת התינוק. בזכות העגלה ניתן להתנייד עם התינוק בקלות, לטייל ולספק לתינוק שינוי אווירה לעתים קרובות, כמו גם לספק את צרכי האם ליציאות מן הבית, בהן תוכל לקחת עמה את התינוק בקלות ובנוחות.

בחנויות למוצרי תינוקות ניתן יהיה למצוא מגוון עגלות, בטווחי מחירים רחבים למדי. בהתייחסות לשאלת האיכות ולשאלת ההתאמה לצורך, הפרמטרים החשובים לבירת עגלה לתינוק:

מצבי שכיבה וישיבה- תינוק שאך נולד זקוק לעגלה במצב שכיבה מלא, תוך מתן יציבה לגופו הרך, אפשרות לשכיבה על הבטן ועל הגב ותמיכה לצוואר ולראש התינוק העדינים. על מנת שהעגלה תשמש את התינוק והמשפחה לאורך זמן, חשוב לבחור בעגלה בת 3 מצבים לכל הפחות, אשר מאפשרת תמיכה במצב חצי שכיבה וכן במצב ישיבה, תנוחות אליהן יגיע התינוק בהמשך.

גודל הגלגלים- גודל הגלגלים של העגלה הוא שקובע האם מדובר בעגלת טיולים מקומיים בלבד, או בעגלה שניתן להכניס בנקל לאוטו, לצאת לקניון, לנסוע לבקר חברה ולסיטואציות נוספות. גלגלים רחבים במיוחד יתנו מענה לניידות על כורכר, בחול ובתנאי שטח, אולם מרבית ההורים יבקשו דווקא עגלה עירונית יציבה, דוגמת סייבקס מיוס, עגלה איכותית בעלת גלגלים קטנים יחסית, יציבה ואיתנה ומתאימה במיוחד למרחב העירוני, לטיול על גבי מדרכות, בקניונים ובפארקים. העגלה מספקת מנח שינה נוח ומצבי חצי שכיבה וישיבה, ומתאימה לתינוק לאורך שנים אחדות.

 

תיק עגלה

תיק אישי לתינוק, הוא גם תיק עגלה, הוא תיק אשר מתלבש על העגלה לנוחות מרבית ועל מנת לא להעמיס את ידיהם של האב והאם בשעת הטיול, כמו גם על מנת לספק נגישות מלאה לכל צרכי התינוק. בבחירת תיק עגלה חשוב לבחור בתיק בעל תאים מרובים וחלוקה פנימית נוחה, לשליפה של מגבון, מוצץ, בקבוק, צעצוע או כל פריט אחר, ממקום מובנה ונוח בתיק. חשוב לבדוק שהתיק מתלבש בנוחות על העגלה ונותר תלוי באופן יציב גם כאשר הוא עמוס ומשקלו גבוה.

 

סל קל

המונח המטעה סל קל מתאר מוצר לא קל משקל ושאינו נוח לנשיאה. הסל קל מיועד לאבטחת התינוק בזמן נסיעה ברכב, ומיועד להישלף בקלות עם התינוק, על מנת לסייע להורה שלא להרים תינוק ישן בעת יציאה מן הרכב. מאחר והסל קל אינו קל משקל ואינו נוח לנשיאה ידנית, מומלץ לבחור בסל קל אשר ניתן להלביש על העגלה, מה שיספק את הניידות והנוחות הנדרשת.

 

שתפו פוסט זה
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
הרגלים בריאים: מדריך לפעילות גופנית לילדים

בעולם המהיר של ימינו, שבו מסכים לעתים קרובות שולטים בזמן הפנאי, אי אפשר להפריז בחשיבות של פעילות גופנית, במיוחד עבור ילדים. פעילות גופנית היא לא רק אמצעי למניעת השמנת יתר ומחלות הקשורות בה; היא אבן יסוד לצמיחה והתפתחות בריאות, המשפיעה על ההתקדמות הגופנית, הנפשית, המוטורית, הקוגניטיבית והחברתית. משרד הבריאות בישראל מדגיש את החשיבות של פעילות אירובית יומית לילדים, ומדגיש את יתרונותיה הרבים. עם זאת, עידוד ילדים לאמץ פעילות גופנית בשגרת יומם יכול להיות מאתגר עבור הורים ומחנכים כאחד. מאמר זה נועד לספק מדריך מקיף כיצד לדרבן ילדים להיות פעילים, תוך הצעת טיפים מעשיים, דוגמאות לפעילויות מרתקות ואסטרטגיות להתגבר על מכשולים נפוצים. אימוץ פעילות גופנית מגיל צעיר מניח את היסודות לבריאות ולרווחה לכל החיים.

בלוג
מדרסים – לא רק לכאבי רגליים: כל היתרונות שלא ידעתם עליהם

דמיינו בעל ברית נסתר ששוכן בשקט בנעליכם, עובד ללא לאות כדי להחדיר נוחות לכל צעד שאתם עושים; גיבור אלמוני שיתרונותיו חורגים הרבה מעבר לתחומי הרתעת הכאב גרידא. מדרסים לנעליים, אותם מדרסים דיסקרטיים שלעתים קרובות מתעלמים מהם, הם אכן תחנות כוח של בריאות פודיאטרית, ומספקים תרופת פלא לא רק לכפות הרגליים אלא לרווחת הגוף כולו.