מתנות ליולדת ולתינוק

מתנות ליולדת

זה הרגע, הינה באה השעה המרגשת ביותר של חברים טובים שלכם שלאחרונה נולדה להם תינוקת מקסימה. אתם נרגשים עד מאוד עבורם כיוון שאתם יודעים כמה ציפייה הייתה כרוכה בהמתנה. אתם, כחברים טובים מיד חושבים באיזה אופן ניתן יהיה לשמח את ההורים הטריים – ואני כאן כדי להמליץ לכם על רכישת מתנות שונות ליולדת עצמה וגם לתינוק שרק נולד.

אמא ותינוקת

הורים חדשים

מדובר באחד הרגעים המרגשים ביותר שיש לחיים להציע- והוא הגיע ונגע גם בחברים שלכם. מזל טוב! הם הורים. ההורות היא מתנה שאין דרך לתאר אותה במילים. במיוחד בשנים הראשונות. כל כך מרגש לחזות באדם קטנטן עושה כל דבר בפעם הראשונה! החל מהחיוך הראשון, לצחוק המתגלגל הראשון, זחילה, צעדים ראשונים, מילים ראשונות. תחשבו על זה- מתי אתם עשיתם לאחרונה משהו בפעם הראשונה? אז להורים הטריים ולתינוק עצמו, הכול חדש, ראשוני.
כל הטוב הזה טומן בחובו גם פחדים רבים ולכן נוכחות של אנשים קרובים בחיים של ההורים הטריים – יקרה מפז. יולדת שזה עתה ילדה, זקוקה לרוב לחיבוק חם ותומך של חברה טובה, אימא, אחות. כתף תומכת, הצעה לעזרה תתקבל בברכה.

מתנות ליולדת

אחת הדרכים הטובות לסייע ליולדת להרגיש אהובה ועטופה היא באמצעות רכישת מתנות ליולדת וגם לרך הנולד. עצם העובדה שאדם אחר טרח וחשב עליה ועל התינוק היקר שלה – תסייע לה בהפחתת תחושת בדידות. ניתן כמובן להתחשב בתקציב, כל אחד על פי יכולותיו כמובן. אתם לא בהכרח מחויבים להזמין מתנות יקרות ליולדת ולתינוק עצמו, אם תהיו מתוכננים מספיק יהיה לכם זמן לחפש את המתנה המדויקת ביותר בתקציב המתאים לכם. אני מאוד ממליצה לעשות את ההזמנה מראש ולא להתמהמה לרגע האחרון – הזמנה שקולה מראש תפחית לכם עלויות בוודאות.

ילדה שמחה

כמו כן, חשוב לקחת בחשבון שיש לתת תשומת לב גם ליולדת עצמה, ולא רק לתינוק. עד ללידה, היולדת נמצאת במרכז העיניינים. כולם מתעניינים בה ובשלומה ודואגים לה ללא הרף. מרגע הלידה, המוקד הופך להיות הרך הנולד והיולדת עלולה להרגיש שנדחקה קצת הצידה. ולכן רכישה של מתנה גם ליולדת עצמה היא מאוד משמעותית. מלבד המתנה, אני ממליצה לשאול אותה בכל הזדמנות מה שלומה ואיך היא עצמה מרגישה, כיצד היא מתמודדת ולשאול במה היא זקוקה לעזרה.

איזה מתנה לקנות ליולדת?

ובעניין איזו מתנה מומלץ לקנות – אני יוצאת מתוך נקודת הנחה שאם כבר בחרתם להשקיע ולקנות מתנה, יש לכם היכרות טובה עם היולדת. תוכלו להתייעץ עימה ולשאול מה היא הייתה מעדיפה לקבל. מה חסר לה? למה היא באמת זקוקה? במידה והיא לא מציינת פריט ספציפי תוכלו למצוא מגוון רחב של מתנות גם ליולדת וגם לתינוק עצמו, כפי שתיארתי מעלה, אם אתם אלו שבוחרים את המתנה ואין בקשה ספציפית של היולדת – תוכלו לרכוש מתנה בתקציב המתאים לכם.

 

 

שתפו פוסט זה
ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים
הרגלים בריאים: מדריך לפעילות גופנית לילדים

בעולם המהיר של ימינו, שבו מסכים לעתים קרובות שולטים בזמן הפנאי, אי אפשר להפריז בחשיבות של פעילות גופנית, במיוחד עבור ילדים. פעילות גופנית היא לא רק אמצעי למניעת השמנת יתר ומחלות הקשורות בה; היא אבן יסוד לצמיחה והתפתחות בריאות, המשפיעה על ההתקדמות הגופנית, הנפשית, המוטורית, הקוגניטיבית והחברתית. משרד הבריאות בישראל מדגיש את החשיבות של פעילות אירובית יומית לילדים, ומדגיש את יתרונותיה הרבים. עם זאת, עידוד ילדים לאמץ פעילות גופנית בשגרת יומם יכול להיות מאתגר עבור הורים ומחנכים כאחד. מאמר זה נועד לספק מדריך מקיף כיצד לדרבן ילדים להיות פעילים, תוך הצעת טיפים מעשיים, דוגמאות לפעילויות מרתקות ואסטרטגיות להתגבר על מכשולים נפוצים. אימוץ פעילות גופנית מגיל צעיר מניח את היסודות לבריאות ולרווחה לכל החיים.

בלוג
מדרסים – לא רק לכאבי רגליים: כל היתרונות שלא ידעתם עליהם

דמיינו בעל ברית נסתר ששוכן בשקט בנעליכם, עובד ללא לאות כדי להחדיר נוחות לכל צעד שאתם עושים; גיבור אלמוני שיתרונותיו חורגים הרבה מעבר לתחומי הרתעת הכאב גרידא. מדרסים לנעליים, אותם מדרסים דיסקרטיים שלעתים קרובות מתעלמים מהם, הם אכן תחנות כוח של בריאות פודיאטרית, ומספקים תרופת פלא לא רק לכפות הרגליים אלא לרווחת הגוף כולו.